//

Hoe verwijder ik office word zonder documenten (in OneDrive) kwijt te raken?

Hoe verwijder ik office word zonder documenten (in OneDrive) kwijt te raken? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hoe ik dit kan doen? Mijn documenten staan in OneDrive. Het programma geeft aan dat ik alles kwijt ben waar ik aan gewerkt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-08-17, 12:59
Evelien1969 Evelien1969 is offline
• iOS 10.2
• 9.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2017
Berichten: 4
Standaard Hoe verwijder ik office word zonder documenten (in OneDrive) kwijt te raken?

Weet iemand hoe ik dit kan doen?
Mijn documenten staan in OneDrive. Het programma geeft aan dat ik alles kwijt ben waar ik aan gewerkt heb op de iPad, als ik office word verwijder.
Klopt dit uberhaupt, of maak ik me zorgen om niks.
Het gaat om werk dus het risico van kwijtraken kan ik niet nemen. Thanks, Evelien

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 August 2017 om 12:00 ----------

Dezelfde vraag heb ik eigenlijk met betrekking tot apps als Kindle, IBooks etc. Kan ik de boeken die ik daarmee gekocht heb later terughalen, als ik deze apps tijdelijk verwijder?
Thanks...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-08-17, 13:32
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Natuurlijk kun je boeken in Kindle terugzetten. Je hebt ze toch gekocht bij Amazon en hebt daar een account. Als je een nieuw iDevice hebt kun je ook bij je gekochte boeken. Idem voor iBooks die je in de iBooks store gekocht hebt. Boeken die je elders gekocht hebt (Bol.com, ECI) en waarvan het mogelijk was ze in de iBooks app op te slaan zul je daar vandaan weer moet ophalen, of vanaf je harde schijf van je Mac of je pc. Wat betreft het verwijderen van de Word app: je producten in OneDrive blijven gewoon staan, ook de documenten die je via de Word app gemaakt hebt. Alleen als je een document in OneDrive op je iPad opent en op het Word-ikoontje klikt krijg je een pop-up om de Word-app te installeren.
__________________
Ik weet niet veel, maar kan alles vinden

Laatst gewijzigd door Beech43; 29-08-17 om 22:09.
Reageren

Labels
office word, onedrive



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe laptop, hoe alles overzetten in itunes zonder gegevens kwijt te raken? dbtje iPhone algemeen 8 12-05-13 08:58
Mac OS X: Iphone syncen met nieuwe itunes zonder gegevens kwijt raken knijn iTunes 0 08-09-10 19:10
Registreren zonder alles kwijt te raken? Stephanie-Alb Archief 1 19-12-09 14:29
Pwn zonder alles kwijt te raken YoungProducer Archief 1 13-09-08 13:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:23.