//

fantastical 2 vragen

fantastical 2 vragen discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Na mijn overstap van mijn macbook naar ipad pro, wil ik geen gebruik meer maken van de google calendar app, omdat er tekortkomingen zijn. Daarom ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-12-17, 10:12
pierke001 pierke001 is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2017
Locatie: dranouter
Berichten: 1
Standaard fantastical 2 vragen

Na mijn overstap van mijn macbook naar ipad pro, wil ik geen gebruik meer maken van de google calendar app, omdat er tekortkomingen zijn.
Daarom heb ik me de fantastical 2 app aangeschaft (overal lovende kritiek);
Echter kom ik twee onoverkomelijke problemen tegen (die belangrijk zijn in mijn job), en die ik momenteel zelf niet opgelost krijg:
1) Wanneer ik een wijziging aanbreng in de uitnodiging (in de notities bv) dan wordt deze update telkens verstuurd naar de uitgenodigde gasten, wat niet de bedoeling is en vervelend; in de online google calendar werd er gevraagd of deze uitnodiging diende verstuurd te worden, hier niet. Hopelijk mogelijk.;.
2) Is het mogelijk om uitgenodigde gasten te schrappen (in google calendar kan dit)?

Indien beide bovenstaande punten mogelijk: prachtig!
Indien niet mogelijk, weet er iemand een agenda app waar dit WEL kan?

Bedankt, Pierke
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:00.