//

Probleem met drag & drop Bestanden app op iPad 2019

Probleem met drag & drop Bestanden app op iPad 2019 discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben sinds kort van een iPad 2 overgestapt naar de iPad 2019 en heb nu ook de multitasking functionaliteit ontdekt, iets wat op de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-02-20, 09:23
RebelStar RebelStar is offline
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Gorinchem
Berichten: 20
Standaard Probleem met drag & drop Bestanden app op iPad 2019

Ik ben sinds kort van een iPad 2 overgestapt naar de iPad 2019 en heb nu ook de multitasking functionaliteit ontdekt, iets wat op de oude iPad niet kon. Ik ben wat brushes aan het overzetten van de Bestanden app naar ProCreate maar merkte al snel dat daar wat dingen niet goed lijken te gaan.

De eerste peer keer kan ik bij het selecteren van meerdere items mijn vinger op één van de items houden en die vervolgens naar het andere scherm slepen. Meerdere items worden dan geïmporteerd.

Na een paar keer werkt dit niet meer en krijg ik alleen het contextmenu voor het item waar ik m'n vinger op houd te zien. De manier met twee vingers (één ingedrukt houden en met de andere vinger één van de andere items selecteren) werkt al helemaal niet.

De Bestanden app geforceerd sluiten en opnieuw openen of zelfs helemaal verwijderen en opnieuw installeren werkt even, maar na twee of drie keer succesvol een groepje bestanden ge 'drag en dropt' te hebben, ontstaat hetzelfde probleem weer. Ook viel het me net op dat ik een paar keer overlappende tekst zag in het bestandsoverzicht. Ook niet zoals het hoort.

Iemand een oplossing voor dit probleem? M'n iPad weer helemaal resetten nu ik 'm net heb geinstalleerd, heb ik eigenlijk niet zo'n trek in.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: drag and drop sorteren foto's IPAD palestijn Muziek, foto & video 0 18-09-12 12:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:23.