//

iPad laad telkens opnieuw nieuwste versie van app

iPad laad telkens opnieuw nieuwste versie van app discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Al geruime tijd valt het me op dat men iPad heel frequent bij het starten van een app deze opnieuw gaat installeren. Het lijkt me ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-11-20, 18:01
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard iPad laad telkens opnieuw nieuwste versie van app

Al geruime tijd valt het me op dat men iPad heel frequent bij het starten van een app deze opnieuw gaat installeren. Het lijkt me bijna niet mogelijk dat er telkens een update van de betreffende app beschikbaar zou zijn. Is volgens jullie een beschikbare update de enige mogelijke reden hiervoor, of zou er toch iets mis kunnen zijn met men iPad. Los hiervan heb ik nu al een paar keer met oa. de Pages en Microsoft Outlook app dat deze herinstallatie blijkbaar eindeloos telkens opnieuw uitgevoerd wordt en ik dus de app niet meer kan gebruiken. Verwijder ik de app en herinstalleer ik de app,via de app store krijg ik daar de melding dat de nieuwste update van de app Ios 13 vereist, welke men iPad niet ondersteund, en door dan de oudere versie te laden werkt de app weer. Tot een paar dagen later men iPad weer de nieuwste update wil installeren natuurlijk. Zijn er hier soms nog mensen die dit ondervinden, en kan men er eventueel iets aan doen of dit te verhelpen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad: Na welke versie moet ik update voor de laaste versie van cydia en nieuwste fw ipad. indo1991 Jailbreak 4 21-03-14 20:00
Telkens opnieuw rammie2000 Wi-Fi 1 07-11-12 10:02
synchroniseren telkens opnieuw.... AETD iPhone algemeen 5 15-09-12 14:26
Telkens opnieuw invoeren Djosjowa Wi-Fi 2 22-12-09 06:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:18.