//

Ms courier iPad app

Ms courier iPad app discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Benieuwd naar jullie mening.. Ik ben een gelukkige bezitter van de iPad. Toch heb ik het idee dat ik er nog niet uithaal wat erin ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-08-10, 17:30
jel jel is offline
• iOS 4.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 28
Standaard Ms courier iPad app

Benieuwd naar jullie mening.. Ik ben een gelukkige bezitter van de iPad. Toch heb ik het idee dat ik er nog niet uithaal wat erin zit, omdat ik hen niveau van de Apps vind tegen vallen..

Voorbeeld, zoals velen met mij was ik zeer onder de indruk van het filmpje van de introductie van de courier tabled van Microsoft.. Maar ik zag ook in het filmpje vrij weinig functionaliteit die niet in een iPad app te vatten is. (enkel het schrijven met stylus, maar goed, textiel input via toetsenbord werkt ook prima!) ik had verwacht dat er direct na lancering van de iPad wel iemand zou zijn die dit idee jatte en in AppStore bracht, maar totop heden nog niets..

Zo hoop ik ook nog steeds op een goede dj app, Ports van bijv reason of rebirth (alleen nog voor iPhone)

In general eigenlijk apps die verbazen en voor het eerst echt gebruik maken van een groot formaat touchscreen!

Benieuwd naar jullie mening!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App op de ipad played iPad algemeen 4 08-11-10 12:06
iPad en App-store gvanrijn iPad algemeen 9 07-04-10 12:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:47.