Televisie op iPad ??? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Ik ben in het bezit van een iPad en zou graag live televisie willen gaan kijken, eredivisie live etc. Zelf bezit ik een digitenne ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Televisie op iPad ???
Goedemorgen,
Ik ben in het bezit van een iPad en zou graag live televisie willen gaan kijken, eredivisie live etc. Zelf bezit ik een digitenne kastje thuis met eredivisie live abbo, wat zijn voor mij de mogelijkheden? Is er een bepaalde app of moet ik tv gaan streamen? Alvast bedankt!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
volgens mij is er geen directe mogelijkheid voor live televisie
uitzendgemist, rtl gemist kan wel wat je anders zou kunnen doen is via je pc en dan met teamviewer andere mogelijkheid is er volgens mij nog niet |
|
|||
|
|||
Je kan een slingbox kopen
|
|
||||
|
||||
Al gekeken naar wat jel zegt? Er zijn niet zo heel veel opties.
|
|
|||
|
|||
hoi
Ik snap niet dat dit niet mogelijk is met de NL tv zenders..
Heb bv. op mijn iphone 4 een aantal turkse apps van zenders waarmee je ook live streaming kan ontvangen, dus live tv kan kijken. waarom zijn ze in NL hier terughoudend mee? Is er op dit moment nog steeds geen app hiervoor???
|
||||
|
||||
http://itunes.apple.com/nl/app/sling...309280605?mt=8
Is dan weliswaar de iPhone app. Speciale iPad app is er (nog) niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
en hiervoor moet je thuis ook een en ander inrichten zie ik.. wat ik bedoel is gewoon een app die livestream van zenders ophaalt.. zie bv. STARTV Laatst gewijzigd door themasterf; 28-09-10 om 13:15. |
|
||||
|
||||
Dat bestaat naar mijn weten niet voor bekende nederlandse zenders. Vandaar mijn verwijzing naar Slingbox.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
omdat je hier voor moet betalen in turkijk niet |
|
|||
|
|||
eredivie live kijken via ipad op tv
Beste mensen,
Ik heb eredivie live op mijn ipad. Zou het mogelijk zijn om via de ipad eredivie live te starten en vervolgens de ipad aan te sluiten op de tv om verder daar de beelden te kunnen zien. Is hier een bepaalde app of kabels voor nodig. Graag jullie hulp gewenst. groet, Conny |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Voor liefhebbers van Engelse TV, FilmOn, gratis en prima beeld.
|
Labels |
ipad, live, televisie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Televisie bedienen met iphone | backdraft | iPhone Apps | 1 | 22-12-08 01:31 |
|
|