iPhone App werkt niet op iPad
Ik kreeg vandaag een vreemde melding in iTunes bij het installeren/synchroniseren van de App "Lonely Planet Amsterdam City Guide":
De app 'Amsterdam' is niet op de iPad 'iPad van Ruud' geïnstalleerd, omdat hiervoor een nieuwere versie van de iPad-software is vereist Vreemd, want ik draai toch echt de nieuwste versie 3.2.2. Het blijkt dat hij deze melding geeft voor alle Lonely Plant apps versie 2.0 (ook van bijvoorbeeld Londen), terwijl de steden die nog niet zijn ge-upgrade zijn naar 2.0 (dus nog versie 1.2.4 zijn) deze melding niet geven en zonder probleem draaien op de iPad. Iemand enig idee of dit vaker voorkomt? Alle iPhone apps moeten toch gewoon draaien op een iPad? |
De oude versies ondersteunen vanaf iPhone OS 3.0, de nieuwe versies ondersteunen alleen vanaf iOS 4.0.
Vandaar dat je het niet kan installeren op je iPad. Even wachten dus totdat 4.2 uitkomt op de iPad. |
Dat verklaart het, jammer dat dat niet duidelijk wordt gemaakt in de omschrijving, of op de website van Lonely Planet.
Zijn er meerdere apps die dat hebben? Ik ben ze tot dusverre in ieder geval nog niet tegengekomen. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:15. |