//

iPad browser met upload-mogelijkheid?

iPad browser met upload-mogelijkheid? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) De standaard iPad browser kan niet downloaden. Gelukkig zijn er zat alternatieve browsers en andere programma's waarmee je wel online bestanden kunt downloaden. Ik zoek ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-11-10, 23:36
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard iPad browser met upload-mogelijkheid?

De standaard iPad browser kan niet downloaden. Gelukkig zijn er zat alternatieve browsers en andere programma's waarmee je wel online bestanden kunt downloaden.

Ik zoek echter het omgekeerde, een browser (voorkeur) of ander programma om bestanden te kunnen uploaden via de browser (dus HTTP protocol). Mijn voornaamste doel is om in WordPress blogs direct in de WYSIWYG editor een afbeelding of audio bestand te kunnen toevoegen. Dus de gebruikelijk manier, zoals alle CMS systemen gebruiken; knopje klikken, bestand op je computer (in dit geval iPad) kiezen en middels een submit-knop doorsturen naar de betreffende site.

Ik kan wel met een FTP of andere tool bestanden online krijgen, maar het gaat vaak om bestanden die ik op een andere plek eerst download. Deze belanden dan in het "filesystem" van de browser waarmee ik het gedownload heb en kan er dan vaak niet bij met een FTP programma zonder tussenkomst van een computer.

Ik zoek dus een browser (of desnoods andere tool) waarmee ik zowel content kan downloaden als uploaden via HTTP. Weet iemand of er een dergelijke browser voor de iPad bestaat?
__________________

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Browser met upload-functie? Ruben.cc iPhone Apps 0 31-03-11 13:21
iPad File Browser Guest-20190430163756 iPad algemeen 14 02-06-10 20:56
Windows: USB browser met terminal mogelijkheid ALK Desktop-applicaties 7 02-02-10 11:48
GPRS met geen mogelijkheid uit te zetten met KPN pspoiled Archief 5 15-02-09 23:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:23.