//

Flash op de iPad/iPhone ZONDER jailbreak :D

Flash op de iPad/iPhone ZONDER jailbreak :D discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kwam een app tegen genaamd iBitfire... Nu kan ik EINDELIJK met mn iPad dumpert bekijken iBitfire zet flash video's om naar een begrijpelijk formaat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-12-10, 11:49
superfrits superfrits is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 3
Talking Flash op de iPad/iPhone ZONDER jailbreak :D

Ik kwam een app tegen genaamd iBitfire... Nu kan ik EINDELIJK met mn iPad dumpert bekijken

iBitfire zet flash video's om naar een begrijpelijk formaat voor je iPhone/iPad zodat je eindelijk eens verlost bent van die irritante blauwe legoblokjes met een vraagteken erin !!!

Ik dacht laat het jullie maar even weten want mijn zondag kan iig niet meer stuk

Hier te vinden

Mzzls
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-12-10, 16:12
Striki1990 Striki1990 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 16
Standaard

Hey,

Werkt deze app goed voor flash? Of kan je beter wachten tot skyfire ook hier uitkomt?

Groetjes
  #3  
Oud 06-12-10, 16:28
superfrits superfrits is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 3
Standaard

Nou hij werkt super! Veel beter dan skyfire, die doet nog nieteens dumpert en nog veel andere sites...
  #4  
Oud 06-12-10, 16:53
Striki1990 Striki1990 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 16
Standaard

Ik heb hem ook juist gedownload en moet zeggen dat hij behoorlijk goed werkt! Skyfire heb ik nog niet dus ik kan niet vergelijken, maar tot nu toe ben ik aangenaam verrast!
  #5  
Oud 06-12-10, 19:41
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door superfrits Bekijk bericht
Nou hij werkt super! Veel beter dan skyfire, die doet nog nieteens dumpert en nog veel andere sites...
Hier doet SkyFire wel Dumpert
  #6  
Oud 06-12-10, 20:53
mike77 mike77 is offline
• iOS 10.2.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 226
Standaard

hello,

Kunnen jullie gewone flash-sites bekijken zoals deze ->

:::::::::HOF VAN CLEVE:::::::::::::::
  #7  
Oud 06-12-10, 20:55
Ducati_Corse's schermafbeelding
Ducati_Corse Ducati_Corse is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 30
Standaard

Hier doet SkyFire helemaal niets meer (surfen nog wel)....

iBitFire doet het wel, maar soms loopt het geluid niet sync, wel na opnieuw inladen van het filmpje////
  #8  
Oud 08-12-10, 03:09
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Skyfire? Al van gehoort, al meermaals naar gezocht, al alles geprobeerd maar helaas niet te vinden, zal wel uit de app store verdwenen zijn dan, meende al ik zoiets gelezen had.

Update; heb ondertussen naar deze gegaan;

Hoe verloopt zo'n stemming? - Sport - HLN


Dat ding start op de laptop meteen maar als ik via ibitfire doe gaat het niet en uiteraard op de gewone manier via safari ook niet? Hoe kan dit nu? Ik zat te hopen ik ook die filmpjes zou kunnen afspelen maar helaas?(bestaat er daar niks voor dan)?
Of doe ik wat verkeerd?
Beetje jammer als je dit niet kan.

Club Kokorico

Deze vraagt voor flash player meteen maar ook hier lukt het niet?

Laatst gewijzigd door apotheosis; 08-12-10 om 04:01.
  #9  
Oud 08-12-10, 07:37
pascalbrouwers pascalbrouwers is offline
• iOS 6.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Sjeng - City
Berichten: 189
Standaard

Even inloggen op de amerikaanse itunes, en je zult de applicatie vinden.
Gebruik google eens.

Heeft skyfire ook een zoekfunctie ( zoals google) of moet je hele Adressen intikken.
Greetz,
Pascal

Laatst gewijzigd door pascalbrouwers; 08-12-10 om 07:41.
  #10  
Oud 08-12-10, 12:33
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers Bekijk bericht
Even inloggen op de amerikaanse itunes, en je zult de applicatie vinden.
Gebruik google eens.

Heeft skyfire ook een zoekfunctie ( zoals google) of moet je hele Adressen intikken.
Greetz,
Pascal
Adressen intkken? Die kopieer je toch gewoon? Ik zoek eerst gewoon via safari en dan kopieer ik het adres en plak deze ibit hier, helaas zoals ik hierboven heb getoont kan ik geen van beide sites bekijken of het filmpje van bekijken.
  #11  
Oud 09-12-10, 18:29
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Niemand?
Nu ik zo'n vraagtekentjes wil tegen komen om dan mee te testen vind ik er geen, wel sites zoals in m'n post #8 hier die wel maar dat lukt niet.
  #12  
Oud 10-12-10, 00:27
superfrits superfrits is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Skyfire? Al van gehoort, al meermaals naar gezocht, al alles geprobeerd maar helaas niet te vinden, zal wel uit de app store verdwenen zijn dan, meende al ik zoiets gelezen had.

Update; heb ondertussen naar deze gegaan;

Hoe verloopt zo'n stemming? - Sport - HLN


Dat ding start op de laptop meteen maar als ik via ibitfire doe gaat het niet en uiteraard op de gewone manier via safari ook niet? Hoe kan dit nu? Ik zat te hopen ik ook die filmpjes zou kunnen afspelen maar helaas?(bestaat er daar niks voor dan)?
Of doe ik wat verkeerd?
Beetje jammer als je dit niet kan.

Club Kokorico

Deze vraagt voor flash player meteen maar ook hier lukt het niet?
Bij mij doet dat filmpje het in iBitfire hoor...
  #13  
Oud 10-12-10, 00:52
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door superfrits Bekijk bericht
Bij mij doet dat filmpje het in iBitfire hoor...
Het is gelukt .

Wel raar dat dat van kokorico niet wil afspelen, is nochthans ook flash?

Laatst gewijzigd door apotheosis; 10-12-10 om 01:01.
  #14  
Oud 11-12-10, 18:13
iBitfire iBitfire is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 4
Standaard

Hallo,

Eerst even dit: We hebben ons niet aangemeld om hier alles vol te spammen met reclame.
We willen hier alleen ondersteuning bieden aan de mensen die daar behoefte aan hebben (wat ook via support.ibitfire.com kan trouwens)
En om jullie op de hoogte te houden van evt nieuwe ontwikkelingen en nieuwe versie's

Als jullie zelf op of aanmerkingen hebben om iBitfire beter te maken dan horen wij dat ook graag..




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Het is gelukt .

Wel raar dat dat van kokorico niet wil afspelen, is nochthans ook flash?

Deze site gebruikt flash content (en geen video dus).
Nu is het wel mogelijk om deze content om te zetten naar video maar je kan nergens meer op kunnen klikken en dus heb je er eigenlijk niks aan.

Verder zullen de andere filmpjes op hln.be ook binnenkort ondersteunt worden on iBitfire.
  #15  
Oud 11-12-10, 18:57
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iBitfire Bekijk bericht
Hallo,

Eerst even dit: We hebben ons niet aangemeld om hier alles vol te spammen met reclame.
We willen hier alleen ondersteuning bieden aan de mensen die daar behoefte aan hebben (wat ook via support.ibitfire.com kan trouwens)
En om jullie op de hoogte te houden van evt nieuwe ontwikkelingen en nieuwe versie's

Als jullie zelf op of aanmerkingen hebben om iBitfire beter te maken dan horen wij dat ook graag..







Deze site gebruikt flash content (en geen video dus).
Nu is het wel mogelijk om deze content om te zetten naar video maar je kan nergens meer op kunnen klikken en dus heb je er eigenlijk niks aan.

Verder zullen de andere filmpjes op hln.be ook binnenkort ondersteunt worden on iBitfire.
En het zou niet lukken om die site die ik heb gepost om deze te doen kunnen afspelen op de iphone?
Maar zoals ik zeg, we zitten alweer een stapje verder met de iphone doordat apple zelf geene flash op de iphone wil, beter iets dan niets en ibitfire is beter dan skyfire.

Het enige pluspunt aan skyfire is dat als ik bij safari bovenaan de site selecteer en kopie neem en ik ga dan naar de app skyfire dan weet deze dit en moet ik dat adres niet gaan plakken, ik hoef dan alleen maar op dat icoontje int midden aan te raken en het begint, maarja, al de rest is geene vetten met skyfire.

En idd, er zijn redelijk wat filmpjes op hln die ook niet afspelen . Hoop dit snel komt, keep up te good work.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 11-12-10 om 19:00.
  #16  
Oud 12-12-10, 10:40
iBitfire iBitfire is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
En het zou niet lukken om die site die ik heb gepost om deze te doen kunnen afspelen op de iphone?
Maar zoals ik zeg, we zitten alweer een stapje verder met de iphone doordat apple zelf geene flash op de iphone wil, beter iets dan niets en ibitfire is beter dan skyfire.

Het enige pluspunt aan skyfire is dat als ik bij safari bovenaan de site selecteer en kopie neem en ik ga dan naar de app skyfire dan weet deze dit en moet ik dat adres niet gaan plakken, ik hoef dan alleen maar op dat icoontje int midden aan te raken en het begint, maarja, al de rest is geene vetten met skyfire.

En idd, er zijn redelijk wat filmpjes op hln die ook niet afspelen . Hoop dit snel komt, keep up te good work.
Nou de copy & paste functie hebben we meegenomen voor onze volgende release.
Tevens zal in die release de embedded youtube moeten gaan werken.

We hebben dan over versie 2.1 (die nu al in de ontwikkeling zit), want versie 2.0 is al bij apple en wacht op goedkeuring. versie 2.0 heeft vooral veel bugfixes en een betere site support.

We hopen versie 2.1 ergens in januari te kunnen uitbrengen.
  #17  
Oud 16-12-10, 17:19
iBitfire iBitfire is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 4
Standaard

iBitfire versie 2.0 is sinds gisteravond verkrijgbaar in de appstore.

Mensen die versie 1.0 gebruiken dienen eerst gratis te upgrade naar versie 2.0 voordat ze weer gebruik kunnen maken van iBitfire

Whats new in 2.0?

Er zijn een aantal kleine bugs verholpen in zowel de app als de player.
Ook is het systeem dat zoekt naar flash video aangepast zodat het voor ons makkelijker is om sites toe te voegen zonder een complete update te moeten maken (site request kan gedaan worden via support.ibitfire.com)
En er zijn weer een hele hoop extra sites toegevoegd die we vanaf 2.0 kunnen ondersteunen.

Versie 2.1 staat nog steeds voor januari op de planning.
Deze versie zal een complete makeover worden. incl tab browsing, bookmarks en copy & paste functie. En nog vele andere futures waaronder zelfs een paar nieuwe futures die zover bekend in nog geen andere browser zit.
  #18  
Oud 16-12-10, 19:35
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iBitfire Bekijk bericht
iBitfire versie 2.0 is sinds gisteravond verkrijgbaar in de appstore.

Mensen die versie 1.0 gebruiken dienen eerst gratis te upgrade naar versie 2.0 voordat ze weer gebruik kunnen maken van iBitfire

Whats new in 2.0?

Er zijn een aantal kleine bugs verholpen in zowel de app als de player.
Ook is het systeem dat zoekt naar flash video aangepast zodat het voor ons makkelijker is om sites toe te voegen zonder een complete update te moeten maken (site request kan gedaan worden via support.ibitfire.com)
En er zijn weer een hele hoop extra sites toegevoegd die we vanaf 2.0 kunnen ondersteunen.

Versie 2.1 staat nog steeds voor januari op de planning.
Deze versie zal een complete makeover worden. incl tab browsing, bookmarks en copy & paste functie. En nog vele andere futures waaronder zelfs een paar nieuwe futures die zover bekend in nog geen andere browser zit.
Ben jij de maker ofzo van die app?

Soit; ik vind het alvast jammer dat mensen alleen skyfire voor oge hebben die echt niet goed werkt, ik probeer her en der reviews te geven om mensen duidelijk te maken ze beter met ibitfire af zijn dan met skyfire.
  #19  
Oud 16-12-10, 23:15
iBitfire iBitfire is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 4
Standaard

Klopt ja. ik ben 1 van de makers van iBitfire.

ps je hebt een pm
Reageren

Labels
browser, flash, ibitfire, macromedia, video



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad: Multitask gestures iPad zonder jailbreak! Aitvaras Jailbreak 45 23-10-11 16:44
Flash kijken op iphone/ipad pompino Jailbreak apps en thema's 4 29-04-11 15:23
Flash op de iPad 2 MyGadgetStoreNL Archief 16 05-03-11 18:02
Iphone 3GS 4.2.1 bricked na ipad baseband flash sebastiaanwagenaar Unlock 8 17-12-10 23:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:34.