iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad Apps (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f123/ipad-apps-games/f124/ipad-apps/)
-   -   iPhone als remote gebruiken voor ipad (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f123/ipad-apps-games/f124/ipad-apps/83221-iphone-remote-gebruiken-voor-ipad.html)

Kaasschaaf 24-01-11 20:25

iPhone als remote gebruiken voor ipad
 
Bestaat er een (jailbreak) app waarmee ik mijn iphone kan gebruiken om de ipod-app op mn ipad aan te sturen, bijvoorbeeld over Wi-Fi? m'n ipad staat namelijk in een dock en ik zit lekker op de bank en dat is zo ver lopen elke keer om te zappen, haha!
alvast bedankt

anandvr 31-01-11 19:05

Daar sluit ik me bij aan..zou helemaal te gek zijn als ik het zou aan kunnen sturen via mn iPhone

Ik heb een Airport express gekocht...werkt super...lekker op de bank scrollen en skippen met mijn iPad/iPhone en het geluid optisch naar mijn amp:d

MichaelSteffens 05-02-11 14:08

Nog niet mogelijk volgens winkel 'Switch'.

grts.

hasankamal 11-02-11 20:17

You use the app called rowmote pro which does exactly do what you want.you can use iPhone as a remote control of the iPad to use this app.

mvdl27 15-04-11 23:31

Ik heb precies naar hetzelfde gezocht. Heb die dure Rowmote Pro aangeschaft maar kreeg het niet aan de praat. Tango is het progje dat je zoekt: € 1,59. Op je iPhone en iPad installeren, slechts 1x aanschaffen. Op je iPhone selecteer je afstandbediening, op je iPad muziekspeler. Wanneer dat werkt hoef je m op je iPad niet meer op te starten maar werkt het gewoon met de iPod functie.

Gouwy 05-06-11 14:53

top
 
He Die Tango werkt als een zonnetje!

Je hebt de neging om je Iphone ouderwets naar je Ipad te richten, maar das natuurlijk niet nodig ;)

cubesten 08-06-11 12:24

Solidstate is gratis en werkt wel enigzins.;)

opegd 26-06-11 10:23

Mooi, bestaat er ook zoiets dat je de Iphone kan gebruiken om foto's aan te sturen op je ipad. Zou super zijn als je ipad op de tv is aangesloten en je je Iphone kan gebruiken als remote :p

Funkybunch74 06-06-12 00:01

IPOD Spotify bedienen met iPhone/iPad
 
Hoi, redelijk nieuw op dit forum, maar heb een vraag waar ik eigenlijk nergens een redelijk antwoord over kan vinden. Dus hopelijk hier.

Situatie: ik heb een iPod in een dock die verbonden is met mijn installatie. Daarnaast een iPhone en een iPad. Op die laatste 2 apparaten wil ik mijn iPod (die in mijn dock zit) bedienen. Nu heb ik hier gelezen over programma's zoals SolidState en Tango. Solidstate heb ik gedownload maar doet niet wat ik wil.

Want ik wil mijn Spotify kunnen bedienen. Ik wil dus eigenlijk mijn iPod Spotify overnemen op mijn iPhone.

Tango heb ik nog niet gedownload, omdat de prijs nu 3,99 is. Nog niet schokkend, maar ik heb een gevoel dat dat appje ook niet gaat doen wat ik wil.
Als het uberhaupt kan natuurlijk.

Heeft iemand een idee? Dus met mijn iPhone/iPad mijn iPod in de dock bedienen en dat voornamelijk voor Spotify.

Vast bedankt! ;)

redscareb 29-08-12 20:20

Dat bovenste wil ik ook heel graag weten....…

KNoord 06-10-12 14:09

IPhone als remote gebruiken voor iPad
 
Tango Remote werkt perfect met IOS 6 op iPhone en iPad. Ik heb trouwens wel thuisdeling aan staan op beide apparaten. Voor het streamen van Spotify bestaat er nu SpotQueue Remote for Spotify in de App Store.

Lud70 24-03-13 23:49

Spotqueue Remote werkt prima bij mij. Enige nadeel is dat het iPhone apps zijn (zowel remote app op als host app) dus moet worden uitgerekt op iPad (gebruik ik als host). Omdat hij de albumhoes toont (foto), is dat niet storend.
Ben er erg blij mee, nu kan ik iPad (hangt aan muur boven amp) bedienen met iPhone(s) of andere iPad.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:25.