//

importeren foto's zonder RAW

importeren foto's zonder RAW discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil met de CCK foto's importeren van mijn Canon EOS 40D. Ik schiet de foto's op RAW+JPG. Als ik de foto's wil importeren op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-06-11, 22:14
Palomier Palomier is offline
• iOS 4.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Exclamation importeren foto's zonder RAW

Ik wil met de CCK foto's importeren van mijn Canon EOS 40D. Ik schiet de foto's op RAW+JPG. Als ik de foto's wil importeren op mijn ipad wil ik alleen de JPG foto's importeren en dus niet de RAW bestanden. Die zijn alleen voor thuis voor eventuele nabewerking. Ik kan echter nergens vinden om hierin een keuze te maken. Standaard wordt het RAW+JPG bestand geimporteerd.

Mocht het noodzakelijk zijn, de ipad is al jailbroken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met importeren foto's toelis iPad algemeen 6 24-08-12 05:30
Importeren SMS van reservekopie zonder Itunes? tj2307 iTunes 5 23-05-12 12:32
Mac OS X: Films importeren in iTunes zonder ze op de interne harde schijf te plaatsen! jappe123 iTunes 1 29-03-11 18:28
Importeren foto's/video's lukt niet meer ECHO Muziek, foto & video 0 06-07-10 16:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:24.