//

Azul media player

Azul media player discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Met de recente update van azul media player is het nu ook mogelijk om ondertitels te krijgen onder uw favoriete film/serie. Bij de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-06-11, 12:31
Quint90 Quint90 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1
Standaard Azul media player

Hallo iedereen,

Met de recente update van azul media player is het nu ook mogelijk om ondertitels te krijgen onder uw favoriete film/serie.
Bij de app staat: ondertitels gwn dezelfde naam geven en dan .srt erachter (like usual). Heb ik meermaals geprobeerd.

1 probleem: het wil maar niet lukken, ondertitels verschijnen niet.

Weet iemand raad?
Alvast bedankt!

MVG
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-06-11, 00:01
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quint90 Bekijk bericht
Hallo iedereen,

Met de recente update van azul media player is het nu ook mogelijk om ondertitels te krijgen onder uw favoriete film/serie.
Bij de app staat: ondertitels gwn dezelfde naam geven en dan .srt erachter (like usual). Heb ik meermaals geprobeerd.

1 probleem: het wil maar niet lukken, ondertitels verschijnen niet.

Weet iemand raad?
Alvast bedankt!

MVG
Geen idee, probeer eens de app movieplayer.

Ik ga u voorbeeldje geven; ik heb er meerdere en ook bv avplayer; ik steek dezelfde film met de subs erbij en ik kan op geen enkele manier de subs eronder krijgen net zoals u, ik zette dezelfde film op dezelfde manier op de app movieplayer en bij deze ging het meteen automatisch, ik hoefde niks te doen , mss dat voor u ook movieplayer de oplossing is? Veel geld is het niet en mocht het niet lukken, mijn excuses dan maar ik zou het erop wagen. Tis niet het einde van de wereld he .

Bij mij waren het vooral avi bestanden met nl subs erbij, de subs moet je ook toevoegen als deze er los bijstaan om te converteren.
  #3  
Oud 06-07-11, 22:07
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Hoi Quint..
Ik had hetzelfde probleem.. De oplossing is een srt bestand bijvoegen met dezelfde filename (ik ga ervan uit dat je weet hoe dat werkt).
Als beide files (srt en film) zijn geupload via itunes fileshare dan open je de film en verschijnt er in het schermpje (waar ook harder/zachter) zit een soort tekentje geloof ik waar je op moet drukken, dan verschijnen de subs.

Mocht het niet lukken dan zal ik even een filmp uploaden om de exacte omschrijving te geven, maar ik ga ervan uit dat het zo wel lukt.
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Multi media player cdejonge iPhone Apps 3 31-05-11 13:09
Windows: Hekel aan iTunes?: sync met Windows Media Player Barlow Desktop-applicaties 9 19-06-08 21:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:38.