iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad Apps (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f123/ipad-apps-games/f124/ipad-apps/)
-   -   Browser met flachplayer (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f123/ipad-apps-games/f124/ipad-apps/94876-browser-flachplayer.html)

kobus12 07-07-11 16:37

Browser met flachplayer
 
Weet iemand een browser app voor iPad waar me je ook een flachplayer heb zodat ik normaal kan surfen op me iPad? Overgens wel gratis.

wouter1981 07-07-11 16:40

Skyfire browser zet flash filmpjes om. Een browser met flash is er niet voor iPad. Moet je ook niet willen trouwens, ivm traagheid.

apotheosis 08-07-11 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kobus12 (Bericht 689256)
Weet iemand een browser app voor iPad waar me je ook een flachplayer heb zodat ik normaal kan surfen op me iPad? Overgens wel gratis.

iswifter beste, deze heeft zo goed als volledige flash ondersteuning, is wel een trage app en scrollen zit er niet echt in maar het werkt wel. Ik gebruik deze alleen als het echt nodig is. Gewoon normaal surfen doe je sowieso op de normale manier.
Kan veel meer dan skyfire webbrowser.

En gratis; dzjeezes,ppff, apple/itunes is geene ocmw he :).
Dat kost slechts 2.39 euro, kan je niet voor sukkelen toch?

wouter1981??? Je zit dus fout.

XIII 08-07-11 22:58

iSWiFTER is toch ook cloud-based, dus geen browser met ("intern") Flash?

Welcome to iSWiFTER - Feel empowered!

HereIsTom 09-07-11 01:48

Ik gebruik ook iSwifter en die werkt prima voor flashsites, inderdaad een beetje traag omdat hij on the fly moet renderen maar verder goed :D

apotheosis 09-07-11 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom (Bericht 689671)
Ik gebruik ook iSwifter en die werkt prima voor flashsites, inderdaad een beetje traag omdat hij on the fly moet renderen maar verder goed :D

Idd, wat flash betreft is iswifter het beste die er is. Uiteraard kan je der niet volwaardig mee surfen maar kan je filmpjes niet afspelen via de normale manier of zelfs niet via skyfire webbrowser dan zal het 9/10 keer wel lukken met iswifter.

Ik ga een voorbeeldje geven; als ik op de iphone of ipad naar de lotto site wil gaan dan kan ik wel inloggen enzo maar als ik wil bevestigen en quick pick wil nemen dan komt het niet tevoorschijn.
Als ik hetzelfde doe via iswifter dan kan ik wel mijnen lotto of euromillions quick pick nemen en bevestigen en klaar is kees.
Yep, voor de mensen die dit nog niet zouden weten, ik hoef nooit meer naar de winkel te gaan achter mijn formlieren voor de lotto of euromillions, ik speel nu online mee en laad via gewone bankcontact mijn speelrekening op. :).

Brench 12-07-11 10:34

ik gebruik Puffin.

werkt perfect.

apotheosis 12-07-11 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brench (Bericht 690338)
ik gebruik Puffin.

werkt perfect.

Ge zijt nen held man, schitterend van u om dit hier te posten, ervoor was iswifter het enige dat er op werkte maar was niet zo vlot en scrollen zat of zit er niet echt in maar dienen puffin is echt schitterend man, merci, 1000maal dank man.

Zo kan je andere mensen zeker mee helpen want velen gaan nog iswifter hebben.

Ik hoop de mods dit hier lezen en er een topic over maken bij topic nieuws zodat iedereen dit kan lezen want vele mensen vragen daarachter ;).

Ik heb ook op de iphone gezet; das minder leuk maar werkt wel; gaat wel zoals bij iswifter traag vooruit.
Op de ipad gaat puffin veel vlotter vooruit.

HereIsTom 12-07-11 14:11

Wat zijn dan de voordelen van Puffin t.o.v. iSwifter?

apotheosis 12-07-11 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom (Bericht 690400)
Wat zijn dan de voordelen van Puffin t.o.v. iSwifter?

Via Wi-Fi alvast heel snel terwijl iswifter traag is en scrollen bijna onmogelijk is :-).

0.79 cent kan je echt nie sukkelen he :-).

Puffin is echt heel goed op de ipad, zeker aanschaffen, je gaat verschieten,alleen op de iphone is de app traag (zoals iswifter op de ipad). Maar het werkt dus wel. Dat zal leuk nieuws zijn voor vele iphone/ipad gebruikers :).

Update; net eens iswifter getest want sinds ze een update gedaan heb merk ik toch het scrollen al wat beter gaat ook dus ik moet een beetje mijn woorden intrekken :-). Iswifter is ook oke mensen samen met puffin. Denk zelfs iswifter filmpjes iets beter afspeelt (minder schokkerig maar dat ga ik eerst nog eens verder testen).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:36.