iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad Apps (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f123/ipad-apps-games/f124/ipad-apps/)
-   -   Yelo telenet (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f123/ipad-apps-games/f124/ipad-apps/95978-yelo-telenet.html)

giljom 23-07-11 20:14

Yelo telenet
 
Ik heb vandaag yelo geinstalleerd, maar ik kom maar niet ingelogd, terwijl mijn inlog juist is en ook het paswoord, steeds de boodschap " inlognaam of ^pasw onjuist, wat doe ik fout of moet er iets ingesteld worden , graag uw hulp

apotheosis 23-07-11 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giljom (Bericht 693626)
Ik heb vandaag yelo geinstalleerd, maar ik kom maar niet ingelogd, terwijl mijn inlog juist is en ook het paswoord, steeds de boodschap " inlognaam of ^pasw onjuist, wat doe ik fout of moet er iets ingesteld worden , graag uw hulp

Je bent niet de enige merk ik, vraag het anders eens op deze site:

Telenet Digital Café - Het forum over digitale televisie via Telenet - powered by vBulletin

Of

Forumoverzicht - Userbase

giljom 23-07-11 21:41

bedankt voor de snelle reactie , maar op dat forum zal ik niets vinden denk ik

apotheosis 23-07-11 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giljom (Bericht 693647)
bedankt voor de snelle reactie , maar op dat forum zal ik niets vinden denk ik

Je kan het er wel vragen he, ik weet er daar al topics van zijn, ik zit zelf ook op die fora.
En kan niemand je helpen bel dan eens naar telenet.

Monoceros 26-07-11 16:41

Ik log in op Yelo door het ingeven van mijn telenet-email.

Lancia 30-07-11 07:54

Hallo

Je moet eerst een Telenet login aanmaken en in Yelo aanliggen met deze Telenet login.
Via deze Telenet login herkent Yelo jouw digicorder.
Een Yelo login maken alleen is onvoldoende om ook je digicorder te kunnen programmeren.
Werkt bij mij goed.

hanske636 27-11-11 21:01

Inloggen bij Yelo op mijn iphone lukt bij mij ook niet.
Ik krijg steeds melding: "Aanmelden is mislukt. Telenet-login en/of wachtwoord verkeerd."

Op mijn desktop lukt het wel.
Als ik via safari naar Yelo ga en ik log daar in lukt het wel.
Via de app niet.
Enkele dagen geleden werkte het wel.:(

giljom 27-11-11 21:12

Ik heb ook geprobeerd, en bij mij lukt het ook niet via app, ik ga morgen bellen naar telenet, als u het weet laat dan eens iets weten

hanske636 27-11-11 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giljom (Bericht 740553)
, als u het weet laat dan eens iets weten

Uiteraard.;)

Lancia 27-11-11 21:58

Bij mij en enkele vrienden het zelfde probleem .....

Probleem met de laatste app update ? Of de Telenet server ?

giljom 28-11-11 09:32

Ik kon deze morgen gewoon aanmelden, ik denk dat er wat was met de server

Bomans 28-11-11 11:36

Er waren aangekondigde onderhoudswerken waardoor yelo dit weekend niet bereikbaar was.

apotheosis 04-12-11 20:52

Voor mensen die yelo hebben een goeie tip mss; je kan altijd eens checken op facebook en naar de telenet gaan daar, daar stond het op ze onderhoudswerken doen en wanneer en of het verlengd word enz....

hanske636 02-03-12 11:28

Ze hebben bij Telepret een app update uitgevoerd.
Yelo werkt weer van geen kanten.
Onbegrijpelijk voor een firma als Telenet.

fiestaboyke 12-08-12 15:44

Moet je nu eigenlijk tv EN internet hebben om van deze app gebruik te kunnen maken? Want heb enkel digitale tv en zou het fantastisch vinden mocht ik vanop mijn nieuwe ipad programma's kon bekijken en mijn digicorder orders geven ...

g4ce 15-08-12 05:08

als je enkel tv hebt, dan kan je enkel de digibox instellen. Programma's bekijken is niet mogelijk.

fiestaboyke 15-08-12 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door g4ce (Bericht 813794)
als je enkel tv hebt, dan kan je enkel de digibox instellen. Programma's bekijken is niet mogelijk.


Pfff uitzuigers :mad:

g4ce 15-08-12 15:49

Je kan ook naar belgacom overschakelen, hun TV-overal app kan wel live tv kijken. Via Wi-Fi of 3G. Maar zij hebben spijtig genoeg geen prime of sporting telenet.

Ik vind het ook zeer irritant dat dit niet kan, bij telenet moet je om te kunnen streamen ook verbonden zijn met hun eigen netwerk. Dus met een eigen Wi-Fi router, telenet hotspot of homespot, 3G zal ook niet werken.

fiestaboyke 15-08-12 22:21

Dit heb ik ook ja, die tv overal, heb belgacom tv+ internet en vindt deze app echt geweldig, daarom vindt ik het extra jammer dat ik dit bij telenet niet kan, mijn sporting prime op de ipad bekijken ....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:18.