//

KPN prepaid internet tegoed opvragen?

KPN prepaid internet tegoed opvragen? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag over gegaan naar een prepaid internetkaart voor mijn iPad. Ik heb er nu al spijt van. De gebruiksaanwijzing klopt niet voor de iPad, de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-08-11, 16:30
Lucky I Lucky I is offline
• iOS 8.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 12
Standaard KPN prepaid internet tegoed opvragen?

Vandaag over gegaan naar een prepaid internetkaart voor mijn iPad. Ik heb er nu al spijt van. De gebruiksaanwijzing klopt niet voor de iPad, de software die geadviseerd wordt te installeren is er niet voor de iPad, alleen voor de Mac..
Klantenservice van KPN tijdje aan de telefoon gehad. Het is niet mogelijk het tegoed op te vragen via de site/software, maar er schijnt wel een App te zijn om dit te doen. "De naam weten wij niet....". Wat een slechte service van de K.P.N.! Ik heb gezocht in de App store, maar kan niets vinden van K.P.N. weet iemand misschien de App die er bedoeld wordt?
Mijn vader van bijna 80 gebruikt mijn iPad en ik vind het vervelend als hij zonder internet komt te zitten..

Je schijnt met een prepaid kaart geen account aan te kunnen maken via "mijnkpn", dus de App "beltegoed Kiwi" schijnt niet te werken....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-08-11, 18:18
uitsmijter uitsmijter is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: In een huis
Berichten: 242
Standaard

Ik heb ook een KPN microsim prepaid internet only kaartje.
En het is inderdaad een drama..Op zich goed bereik enz.
Maar als je de KPN software download, verstuurd de site van KPN een sms naar je iPad...daar staat een code in die je nodig heb om de software te activeren op je iPad,en dan kan je daarna je tegoed bekijken.
Maar je kan alleen geen smsjes lezen op je iPad. Ik heb toen ook de klantenservice van KPN gebeld en die vertelde mij dat ze geen Prepaid microsim internet only verkochten!! Ik heb geprobeerd om de lieve mevrouw te vertellen dat ik er wel degelijk 1 heb..maar dit na een half uur opgegeven.KPN is duidelijk nog niet klaar voor de Ipad!!
  #3  
Oud 01-08-11, 21:07
Cooltennis Cooltennis is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 92
Standaard

is het ook niet op website te zien bv inloggen?
Is toch belachelijk? Hoe weten wij wanneer we weer moeten opwaarden?
  #4  
Oud 03-08-11, 11:39
uitsmijter uitsmijter is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: In een huis
Berichten: 242
Standaard

Het is toch mogelijk om je tegoed op te vragen...
Ga naar deze site toe: Opvragen tegoed Prepaid Mobiel Internet - KPN en dan je mobiele nummer intoetsen, je krijgt vervolgens een pushbericht met saldo, inderdaad geen sms want dat is niet mogelijk.
Het werk dus wel op deze manier maar de info die je bij de aankoop van de prepaid krijgt is ronduit slecht!!
  #5  
Oud 14-08-11, 15:17
pcmarcel's schermafbeelding
pcmarcel pcmarcel is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 48
Standaard

De klantenservice van KPN is bagger, daar hoeft geen discussie over te bestaan.

Ik denk wel dat als je op voorhand al roept dat je het vervelend zou vinden dat iemand zonder internet komt te zitten, dat je dan sowieso niet aan prepaid moet beginnen.

@Cooltennis : Hoe je weet dat je moet opwaarderen ? Als je merkt dat je geen mail meer binnen krijgt en dat je geen webpagina's meer kunt oproepen, dan wordt het tijd eens te bedenken dat je zou moeten gaan opwaarderen.

Er is ook een app DataControl waarmee je je datagebruik over 3G in de gaten kan houden.
  #6  
Oud 15-09-11, 12:47
Lucky I Lucky I is offline
• iOS 8.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 12
Standaard Reactie van KPN klantenservice:

Ik gebruik mijn prepaidkaartje al lang niet meer (nooit kunnen gebruiken trouwens...) maar dit is de reactie van de KPN over het opvragen van het beltegoed:
"Bedankt voor uw e-mail, waarin u vraagt hoe u de hoogte van het beltegoed opvraagt voor een Prepaid internet nummer.

Als u het internetverbruik bij wilt houden met een iPad dan kunt u dit bijhouden met de verbruiksmeter van de tablet zelf. Om te bekijken hoe dit werkt kunt u de handleiding van uw eigen iPad raadplegen.

Er zijn nog twee alternatieven, u kunt via de volgende link: http://www.kpn.com/prive/mobiel/mobielinternet/prepaid/opvragen.htm het beltegoed opvragen, echter er wordt dan een SMS gestuurd, u dient dan de Simkaart tijdelijk in een gewone mobiele telefoon te plaatsen waarmee u de SMS kunt ontvangen en lezen

Een andere mogelijkheid is om te bellen naar de klantenservice met het nummer 06 1200 1200, of indien u een KPN mobielnummer heeft kunt u gratis bellen naar het nummer 1200.

U kunt ook overwegen om de pagina om te kunnen opwaarderen op te slaan onder favorieten. Als u geen verbinding meer kunt maken omdat het beltegoed op is kunt u die pagina altijd nog gratis openen om uw tegoed weer aan te vullen. Hiervoor is de volgende link te gebruiken: http://www.kpn.com/prive/mobiel/mobielinternet/prepaid/Opwaarderen.htm

Onze excuses dat dit nog niet op een eenvoudiger manier mogelijk is.
  #7  
Oud 16-11-11, 13:24
A160674 A160674 is offline
• iOS 10.3.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uitsmijter Bekijk bericht
Het is toch mogelijk om je tegoed op te vragen...
Ga naar deze site toe: Opvragen tegoed Prepaid Mobiel Internet - KPN en dan je mobiele nummer intoetsen, je krijgt vervolgens een pushbericht met saldo, inderdaad geen sms want dat is niet mogelijk.
Het werk dus wel op deze manier maar de info die je bij de aankoop van de prepaid krijgt is ronduit slecht!!
Klopt, voorheen lukte dat niet, nu wel. Ik krijg een push bericht. Waarschijnlijk heeft KPN iets aangepast
  #8  
Oud 19-11-11, 14:05
johnvoorts johnvoorts is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 3
Standaard

Raar dat dit bij de iPad allemaal zou moeilijk gaat. Terwijl dit soort partijen juist adverteren met het gemakkelijk online opwaarderen. Dit zouden ze wat mij betreft tijdens de bestelprocedure dan wel moeten vermelden. Hoe gaat dit bij andere providers zoals T-Mobile en Vodafone?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
KPN mobiel prepaid internet vraag Riket iPad algemeen 16 19-08-12 11:48
Beltegoed opvragen iPad2 met KPN Prepaid Internet keesbal iPad algemeen 14 26-09-11 09:28
Tegoed opvragen my.vodafone.nl elektroshokk Vodafone 20 29-12-10 18:11
Ongewild internet met kpn prepaid peterdh KPN 9 01-09-09 10:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:34.