//

Ervaring met Mypad+

Ervaring met Mypad+ discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb MyPad+ geinstalleerd, maar vraag me sterk af of ik deze app toegang wil geven tot mijn Twitter account. Hij geeft aan dat ie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-08-11, 16:25
metalmakker metalmakker is offline
• iOS 12.1.1
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 51
Standaard Ervaring met Mypad+

Ik heb MyPad+ geinstalleerd, maar vraag me sterk af of ik deze app toegang wil geven tot mijn Twitter account. Hij geeft aan dat ie zelfs uit zichzelf anderen kan gaan volgen, mijn direct messages leest, en tweets plaatst. WTF?? Is dit zo? Wie weet hoe dit werkt?

Wie gaat er nou een app toestemming geven om tweets voor je te plaatsen... De app wordt echter overal goed besproken, ooo zo handig, maar nergens iets over privacy.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 augustus 2011 om 15:43 ----------

w8 ff, nou snap ik hem. Met de app kan ik in Twitter zelf die dingen doen. Nou, dat staat er niet duidelijk hoor. Pff, ik dacht dat ik even gek werd. Een app die je profiel wijzigt en uit zichzelf tweets plaatst... dat zou wat zijn. Slotje.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-08-11, 16:52
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Gevraagde slotje.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie snverhallen Koopinformatie Nederland 0 01-10-10 23:20
Iemand met ervaring met de Mirror Screenprotector? Delvenaartje iPhone accessoires en onderdelen 2 27-09-10 21:52
Ervaring met Ifhone amilya iPhone algemeen 2 31-05-10 19:52
iPhone: Iemand ervaring met upgrade van 1.1.3 naar 3.1.2 bij Iphone 1e gen met jailbreak garfield65 Jailbreak 2 29-12-09 22:47
~ Ervaring met 3G uit UK ? ~ Daichi Koopinformatie Rest Europa 0 11-07-08 19:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:54.