//

Kook applicatie. – Ipad/Iphone.

Kook applicatie. – Ipad/Iphone. discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Momenteel ben ik met een team een kook applicatie aan het ontwikkelen. Ik wil graag wat advies vragen met betrekking tot sociale media in de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-09-11, 11:38
pclinde pclinde is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Middelharnis
Berichten: 1
Stuur een bericht via MSN naar pclinde
Lightbulb Kook applicatie. – Ipad/Iphone.

Momenteel ben ik met een team een kook applicatie aan het ontwikkelen. Ik wil graag wat advies vragen met betrekking tot sociale media in de applicatie.

Op de planning staan de volgende sociale mediums:

- Twitter
- Hyves
- Facebook

De laatst wil ik graag behandelen en advies voor vragen. In de applicatie komen verschillende recepten, de eerste versie komt met 20 gratis gerechten. Deze wil ik graag koppelen met het sociale medium zowel via de website als in de applicatie. De 20 gratis gerechten komen ook online te staan op de website. Als consumenten een gratis gerecht delen d.m.v. Facebook of Twitter komen deze in hun sociale medium. Het bericht bestaat in dit geval uit de naam van de applicatie/website en een link naar de website met het gerecht. Ik voorzie hier geen problemen mee.

---

Nu komt het knelpunt. We bieden ook betaalde pakketen aan deze komen niet online te staan op de website. Deze zijn alleen te bekijken in de applicatie en mogelijk om zelf naar je door te mailen. Nu had ik zelf een visie intern besproken om deze gerechten toch te kunnen delen. Bij betaalde gerechten is de mogelijkheid om toch gebruik te maken van het sociale medium. Hoe? Als iemand bijvoorbeeld ervoor kiest om te delen via Facebook, plaatst hij een bericht van de naam van het gerecht met een link naar de website/applicatie. Omdat de betaalde gerechten niet online staan net als de gratis gerechten kunnen deze niet gedeeld worden d.m.v. een link naar het gerecht.

Uiteindelijk komt het erop neer dat men deelt via Facebook met de gerechtnaam, link naar de website/applicatie. Nu is mijn vraag moet ik dit wel of niet doen? Ik kijk zelf vanuit SEO- kansen om beter onder de aandacht te komen. Maar sommige mensen kunnen het misleidend vinden omdat gratis gerechten wel toegangbaar zijn via de site. Wat is een verstandige keuzen? Graag ontvang ik advies/feedback of eventuele ervaringen.

Bedankt voor jullie tijd en energie!

Met vriendelijke groet,

Pclinde
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
app, applicatie, ipad, iphone, pclinde



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad applicatie met bewerkbare wegenkaarten Timlins iPad algemeen 0 04-11-10 14:10
Nederlands Kook-app. vizie iPhone Apps 2 02-11-09 15:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:26.