//

flash op ipad2

flash op ipad2 discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) De kinderen willen graag spelletjes doen op de ipad2 die in flash staan. Ik zal dus een andere browser moeten kopen hiervoor. Ik ben al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-09-11, 09:16
groene flits groene flits is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 5
Standaard flash op ipad2

De kinderen willen graag spelletjes doen op de ipad2 die in flash staan. Ik zal dus een andere browser moeten kopen hiervoor. Ik ben al op onderzoek en heb tot nu toe puffin en iswifter gevonden. Iswifter heb ik uitgetest (met de light versie) en die werkt prima. Maar ik lees op internet bij sommige forums dat je hiervoor eenmalig 3 a 4 euro moet betalen en daarna nog elke maand 2 a 3 euro klopt dit. Eenmalig wat betalen is niet erg maar ik wil niet elke maand moeten betalen. Bij puffin kan ik niet de goede site openen om te kijken of het werkt. Heeft iemand hier ervaring mee. Het gaat onder andere om Studio Happy van Mac donalds.
Als er nog andere goede flash spellers zijn zijn deze tips natuurlijk ook welkom.

alvast bedantk voor alle info.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-09-11, 14:47
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

iSwifter moet je eenmalig voor betalen staat er in de app store.
Dat kon je toch zelf ook vinden?

Sowieso lijkt het me sterk dat dat allemaal goed werkt, want Flash draait gewoon niet op de iPad. Ook niet met zo'n halve oplossing als Puffin / iSwifter / Skyfire.
Maar dat is wel iets wat je zelf moet uitvinden.

Je kan altijd iets kopen en als het niet werkt je geld terug vragen bij Apple omdat het niet doet wat het belooft ofzo. Geen 100% kans op je geld terug, maar allicht te proberen.
  #3  
Oud 20-09-11, 16:05
groene flits groene flits is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 5
Standaard

Klopt op bij de app van iswifter staat een prijs maar er staat ook een prijs bij per maand. Nu heb ik op internet gelezen dat als je spellen met flash wilt spelen dat je dan ook de kosten per maand hebt. Ik wilde via deze weg even navragen of dit wel of niet waar is omdat ik dat op de site niet duidelijk terug kan vinden.

Flash spellen spelen op ipad is misschien niet ideaal maar ik heb de light versie van iswifter gebruikt en moet zeggen de kinderspellen zijn goed te spelen. Bij puffin kan ik alleen enkele site's bekijken deze zien er goed uit. Vandaar dat ik hier vraag of er iemand ervaring heeft met deze app's zodat mijn keuze makkelijker wordt.
  #4  
Oud 20-09-11, 16:35
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Puffin kost éénmalig 0.79cent.

Bij iswifter moet ik helemaal niet maandelijks betalen,roffll.

Je zal het met deze moeten doen als het op flash aankomt.
  #5  
Oud 21-09-11, 18:10
PIPOOO PIPOOO is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 3
Standaard

Hallo, ik wil iswifter wel aanschaffen maar dat kan op dit moment niet. Hebben jullie dit ook?
Waar ik ook mee werk is Splashtop. Dan kan je via je ipad werken op je pc met o.m. flash, windows etc. Nadeel, je pc moet aanstaan en deze is bezet.

groet,
Bert
  #6  
Oud 22-09-11, 01:18
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PIPOOO Bekijk bericht
Hallo, ik wil iswifter wel aanschaffen maar dat kan op dit moment niet. Hebben jullie dit ook?
Waar ik ook mee werk is Splashtop. Dan kan je via je ipad werken op je pc met o.m. flash, windows etc. Nadeel, je pc moet aanstaan en deze is bezet.

groet,
Bert
Puffin aanschaffen e
  #7  
Oud 22-09-11, 09:04
PIPOOO PIPOOO is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 3
Standaard

Was niet het antwoord op mijn vraag. Puffin heb ik al maar wil het vergelijken met iswifter.
Groet,
Bert
  #8  
Oud 22-09-11, 09:21
groene flits groene flits is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PIPOOO Bekijk bericht
Was niet het antwoord op mijn vraag. Puffin heb ik al maar wil het vergelijken met iswifter.
Groet,
Bert
antwoord op u vraag heb ik helaas niet ik ben aan het twijfelen of ik puffin of iswifter moet nemen. Mag ik vragen hoe puffin u bevalt. Ik wil 1 van deze kopen voor de kids. Simpele spellen van hyves en andere paginas willen ze ermee spelen.
  #9  
Oud 22-09-11, 09:35
PIPOOO PIPOOO is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 3
Standaard

Hallo,
Ik heb geen ervaring met puffin en spellen en hyves. websites die eerst niet werkte omdat ze flash nodig hadden werken nu wel, echter wat vertraagd. Moet eerlijk zeggen dat ik het ontbreken van flash niet wist toen ik de ipad aanschafte. Waarschijnlijk had ik dan voor een ander tablet gekozen waarbij flash wel werkt. Zelf vind ik ook Splash wel goed werken echter dat heeft ook weer nadelen. Zoals je ziet niets is optimaal.
Groet,
Bert.
  #10  
Oud 22-09-11, 09:57
groene flits groene flits is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 5
Standaard

heb hem even uitgeprobeerd (splash) maar dat is niets voor ons. het gaat er juist om dat wij de laptop weer terug krijgen. wij wisten wel dat flash niet afgespeeld werd maar het is ook maar als extra voor de kids. Denk dat ik toch maar eerst puffin probeer.
  #11  
Oud 22-09-11, 13:05
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Denk dat je met een andere tablet nog meer bedrogen uitkomt Pipooo. Apple belooft geen Flash, want Flash is niet gemaakt om met touch te besturen. Dat is bij uitstek het grootste probleem voor Flash op tablets nu. Dat, en dat Apple vindt dat Flash teveel resources vreet en je beleving dus aantast.

Andere tablets kunnen wel als verkooppunt hebben dat Flash ook werkt, maar in de praktijk valt dat regelmatig toch nog vies tegen. Tuurlijk zijn er voorbeelden waarbij het wel goed werkt, maar meer ook (nog) niet.

Niets is optimaal met Flash geldt dus voor alle tablets
  #12  
Oud 22-09-11, 13:20
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

De appstore staat stampvol met games voor iedereen van alle leeftijden.

De gewone games die op internet staan enzo die speelt ge toch gewoon op de laptop of pc?

Het probleem is ook bij tablets dat die proccessor zo zwaar niet is als bij een laptop/pc, daardoor heeft deze het dan ook wat moeilijker om alles even snel af te spelen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad2 Wi-fi probleem schumi52 iPad algemeen 10 23-11-11 21:58
iPad2 en Facetime N33D iPad algemeen 3 08-03-11 15:45
ipad of ipad2 kobus12 Archief 14 05-03-11 18:06
prijs ipad2 jeffreyappel Archief 4 27-02-11 01:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:41.