//

probleem met de AVPLAYERHD

probleem met de AVPLAYERHD discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb deze morgen 2 films op in ipad gezet 1 per 1 natuurlijk ,born to race &marley and me. ik zag deze staan in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-10-11, 12:31
Murdock24 Murdock24 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Zottegem
Berichten: 31
Standaard probleem met de AVPLAYERHD

ik heb deze morgen 2 films op in ipad gezet 1 per 1 natuurlijk ,born to race &marley and me. ik zag deze staan in de avplayer hd. Maar toen ik na 1 uurtje de ipad opnieuw aansloot waren die filmen bij avplayer hd-documente niet meer te zien en toch staan ze op de ipad. heb de player al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar helpt niet.er wErd dit weekend wel een update van de player geïnstalleerd op de ipad komt het daar door? of heeft het met de pc te maken wie weet raad met dit probleem?
daanet nog effen terug de ipad aangesloten aan de pc en volgens de app avplayerhd staan er geen films op maat toch zijn er2 films op de ipad.Moet ik een andere player zoeken? En welk is eigenlijk de beste player?
zijn er nog met dit probleem
____________

Laatst gewijzigd door Murdock24; 04-10-11 om 12:44.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-10-11, 00:41
adriaantjes adriaantjes is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Wijnegem (Antwerpen)
Berichten: 120
Standaard

Ik heb ook die update gedaan maar nog geen problemen ondervonden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
AVPlayerHD en subtitles SjaccoPopino iPad Apps 8 24-09-13 16:11
Probleem met Iphone synchen met Windows 7 64 bit jacobkugel iPhone algemeen 0 04-03-11 11:06
Probleem met versturen van mail met iphone via google apps Shorty73 iPhone Apps 1 15-10-10 17:16
Amerikaanse apps op Ipad - probleem met synchronisatie met Itunes Double_A Archief 4 07-05-10 14:40
fout probleem met server. verbinding met Wi-Fi/3g lijkt in orde??? misty1980 Wi-Fi 5 29-11-09 15:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:02.