//

Modern combat 3 via airplay???

Modern combat 3 via airplay??? discussie in iPad Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste collegas, Na de review van ipc heb ik modern combat3 op mijn ipad1 geïnstalleerd. Tof spel, enkel na enkele dagen zoals het artikel suggereert, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-10-11, 10:18
Jeuke Jeuke is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 29
Standaard Modern combat 3 via airplay???

Beste collegas,

Na de review van ipc heb ik modern combat3 op mijn ipad1 geïnstalleerd.

Tof spel, enkel na enkele dagen zoals het artikel suggereert, de airplay functie uitgeprobeerd op mijn atv2. Waarbij de ipad als controller zou moeten fungeren...

Echter, geen beeld, geen omschakeling op mijn ipad scherm. Ik krijg enkel geluid te horen ( dit is ook wel cool, surround sound open staan en spelen op de ipad ). Maar dit is niet de bedoeling. Het artikel van ipc zegt duidelijk Airplay en niet airplay mirroring, vandaar de aankoop.

Ook in de appstore wordt geen beperking opgegeven voor ipad tov ipad2.

Dus wat is het nu, doe ik iets fout of is die functie enkel weggelegd voor de ipad2 met zijn airplay mirroring?

Graag jullie ervaring,

Alvast bedankt

Jeu
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-10-11, 11:56
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik heb de ipad 2: als ik dubbel klik doe op de homebutton en dan onderaan scroll naar de andere kant dan kom ik op dat icoontje uit van airplay; als ik daarop klik dan kan ik apple tv aanklikken en synchroon ook aanzetten (voor het beeld) en dat lukt perfect hier op de ipad 2.
Ik heb geen ipad 1 gehad, ik weet niet of dat met deze gaat of niet.

Ik moet wel zeggen dat ik modern combat 3 beter speel via de iphone dan via mijn ipad zo naar tv. Het wil niet altijd mee zoals ik wil, zo'n games zijn beter voor op pc t spelen ofzo, de ipad is goed daar nie van maar tis niet zoals het echt moet, op iphone gaat toch wat beter.
  #3  
Oud 31-10-11, 13:20
Jeuke Jeuke is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 29
Standaard

Fijn van je reactie. De optie synchroon, dus met beeld voor AirPlay zit niet op IPad 1. Dat is enkel weggelegd voor de ipad2. Waarschijnlijk omwille van de processorkracht ervan.

Vrees dus wel dat mb3 met die functie enkel voor de ipad2 is weggelegd. Jammer van Ipc dat ze dat foutief in het bericht hebben gezet.
  #4  
Oud 31-10-11, 13:52
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeuke Bekijk bericht
Fijn van je reactie. De optie synchroon, dus met beeld voor AirPlay zit niet op IPad 1. Dat is enkel weggelegd voor de ipad2. Waarschijnlijk omwille van de processorkracht ervan.

Vrees dus wel dat mb3 met die functie enkel voor de ipad2 is weggelegd. Jammer van Ipc dat ze dat foutief in het bericht hebben gezet.
Ik hoop er hier andere mensen nog zijn die er meer van weten en een ipad 1 hebben en weten of het gaat of niet. Ik heb de 1ste ipad niet in bezit gehad.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
modern combat 3 installeren brummy iPad Games 1 29-10-11 12:39
gyro probleem Modern Combat 2 Peetrock iPad Games 2 13-09-11 23:07
Help modern combat bl. Pegasus Peterpr iPad Games 2 13-09-11 16:41
Modern Combat Sandstorm 2: Black Pegasus JJthefamous iPhone Games 3 11-10-10 23:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:38.