iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad Games (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f123/ipad-apps-games/f125/ipad-games/)
-   -   Must Have iPad Apps (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f123/ipad-apps-games/f125/ipad-games/116788-must-have-ipad-apps.html)

Fulmaster 21-04-12 23:17

Must Have iPad Apps
 
Net sinds deze week een iPad 2 gekocht. Dus nu is de vraag kunnen jullie me vertelen wat echt must have apps maar vooral games zijn voor de iPad liefst wel gratis, Bedankt!

wblink 22-04-12 01:14

WordFeud ....

decx 22-04-12 11:41

Het is maar net wat je leuk vind, zelf vind ik World of Goo erg vermakelijk :)

Ouwhoer 24-04-12 20:00

FIFA 12 is niet gratis natuurlijk reckless racing en bike baron zijn leuk maar helaas ook niet helemaal gratis probeer de lite versies angry birds is ook echt vermakelijk en veel gratis

Wooden 29-04-12 02:03

Pfff, dat angry birds komt echt m'n nek uit, niks aan..

Leuke spelletjes (die ik leuk vind) zijn:
Temple run
Jetpack
Getting nuts
Doodlejump
Geared
Unblock me
Plants war
Dungeon hunter 3
CK Zombies

Zoek ze maar 's op in de app store, ze z'n allemaal gratis behalve de volledige versie van doodlejump, maar die is het waard! ^^

Ouwhoer 29-04-12 10:30

Ja idd komt me nu ook de nek uit haha vond t in begin wel ff grappig.ik speel eigenlijk alleen FIFA 12 al haat ik dat touchscreen controls soms, gaat t echt niet lkkkr.ik heb dat tempel run ook is ook wel leuk.ik vind t jammer dat bij veel race spellen je perse je iPad moet bewegen voor de controls,vind dat een beetje dom

jacobkugel 29-04-12 11:25

Ik ben niet zo van de games, maar je vraagt ook om "must have"-apps, dus hierbij een aantal apps die volgens mij iedereen wel download:

- Nu.nl
- Dropbox
- Teletekst
- Skype
- Twitter
- Uitzending gemist

En als je je iPad 2 ook nog jailbreakt (op 5.0.1 erg makkelijk via Absinth (?!)), dan zijn er nog genoeg leuke tweaks die je iPad nog leuker maken (bijv. spotlight uitzetten).

Wooden 29-04-12 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ouwhoer (Bericht 791198)
Ja idd komt me nu ook de nek uit haha vond t in begin wel ff grappig.ik speel eigenlijk alleen FIFA 12 al haat ik dat touchscreen controls soms, gaat t echt niet lkkkr.ik heb dat tempel run ook is ook wel leuk.ik vind t jammer dat bij veel race spellen je perse je iPad moet bewegen voor de controls,vind dat een beetje dom

Idd, soms gaat dat een beetje stroef over het scherm door 't vet op je vingers..
Ik vind dat wel leuk als je ipad moet bewegen maar ik heb nog geen racespellen, ik wil wel die realracing ofzo maar moet ik eerst ff een itunes kaart kopen.
Dungeon hunter 3 is echt leuk, als j een beetje van rpg houd. :)

Ouwhoer 29-04-12 12:35

Maar onspeelbaar is t ook weer niet, speel t veel.maar dat met die racespellen is wel ff leuk om je iPad te bewegen maar serieus gamen is t niet mja moet ik maar op ps3 doen.ik moet ook nog is een iTunes kaart kopen had der al is van25€ die was zo op aangezien die idiote prijzen in de AppStore vooral die djapp was al8€ en dat was de goedkoopste

Playbutton 06-11-12 16:31

Clash of Clans is ook leuk.

phone2go 07-11-12 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Playbutton (Bericht 849868)
Clash of Clans is ook leuk.

Ja inderdaad, alleen jammer dat je ervoor kan/moet betalen om weer het maximale eruit te krijgen..

Playbutton 07-11-12 12:05

Dat blijkt nog wel mee te vallen. Alles kan zonder te betalen. Het duurt alleen langer.

iWiefring 07-11-12 12:08

Nu die SmartGlass app van Microsoft uit is, is dit ook een must-have in mijn ogen voor iPad eigenaars met een XBOX360.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:17.