//

Apple tv en games..niet alles loopt vloeiend..klopt dat?

Apple tv en games..niet alles loopt vloeiend..klopt dat? discussie in iPad Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, sinds vandaag apple tv3 gekocht, wachtend op de jailbreak tuurlijk, maar nu merk ik dat games, zoals asphalt 7, spiderman, mc3, dat die niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-07-12, 18:37
passatv5 passatv5 is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 4
Standaard Apple tv en games..niet alles loopt vloeiend..klopt dat?

Hoi, sinds vandaag apple tv3 gekocht, wachtend op de jailbreak tuurlijk, maar nu merk ik dat games, zoals asphalt 7, spiderman, mc3, dat die niet vloeiend lopen.
Het lijkt erop dat ie t helemaal niet kan bijhouden, heb van upc een 120mb lijntje liggen, daar zal t niet aan liggen, en de apple tv is bedraad.

Ligt dit aan de spellen, of is t een algemeen bekend probleem dat dat niet goed werkt?

Wat me ook opvalt is dat sommige spellen op de tv, dus via apple tv, de ene meer beelschermvullend is als de andere, heeft dat met instellingen te maken op de ipad, of op de apple tv?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-07-12, 19:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door passatv5 Bekijk bericht
Het lijkt erop dat ie t helemaal niet kan bijhouden, heb van upc een 120mb lijntje liggen, daar zal t niet aan liggen, en de apple tv is bedraad.
Nee, aan de 120 Mb/s verbinding van UPC ligt het niet Het ligt aan de "slechte kwaliteit" van de draadloze verbinding tussen iPad en router.

Met "slechte kwaliteit" bedoel ik dat er te veel interferentie op de verbinding is. In tegenstelling tot een internetverbinding (IP) gebruiken de iPad en Apple TV het UDP (User Datagram Protocol) protocol. UDP is "connectionless" en elk beetje interferentie veroorzaakt de genoemde problemen.

Wordt bij IP een datapakketje door interferentie verminkt dan wordt het opnieuw opgevraagd. Bij UDP gebeurt dat niet.
Reageren


« Toepen HD | MIB3 »

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4s 16gig, na de instalatie 5.1 is er maar 13,2 BESHIKBAAR, klopt dat? hot12345 iPhone algemeen 6 16-04-12 00:13
klopt het dat je een mac nodig hebt voor xbmc? jandevoer Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 6 18-01-12 22:08
Ik durf niet te syncroniseren, bang dat ik alles kwijt ben brekson iPad algemeen 13 07-05-11 19:36
Files HD Klopt dat Wie geeft me advies. patrickvisser iPad algemeen 0 07-10-10 14:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:06.