iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad Games (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f123/ipad-apps-games/f125/ipad-games/)
-   -   Sessie wordt afgebroken in appstore (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f123/ipad-apps-games/f125/ipad-games/125809-sessie-wordt-afgebroken-appstore.html)

Juan-Paolo 24-09-12 18:59

Sessie wordt afgebroken in appstore
 
Ik wil een app downloaden op de iPad, maar met nu eerst drie beveiligingsvragen invullen. Ben ik klaar wordt de sessie afgebroken en kan ik niets downloaden. Nog meer mensen die hier last van hebben?

Tom2011 25-09-12 00:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Juan-Paolo (Bericht 824781)
Ik wil een app downloaden op de iPad, maar met nu eerst drie beveiligingsvragen invullen. Ben ik klaar wordt de sessie afgebroken en kan ik niets downloaden. Nog meer mensen die hier last van hebben?

Heb sinds vanavond hetzelfde probleem.

PierreHrafc 25-09-12 07:06

Ik heb sinds ios6 hetzelfde probleem. Enkele dagen nu. Wie heeft een oplossing?

ballegooier 25-09-12 08:19

Waarschuwing: "Het lijkt vooralsnog verstandig de beveiligingsvragen over te slaan. Gebruikers klagen over een foutmelding die opduikt: ‘Uw sessie werd afgebroken. Probeer het opnieuw.’ De melding zit het downloaden van apps mogelijk in de weg. We hebben helaas nog geen oplossing voor het probleem klaarliggen."

europmedia 25-09-12 15:37

SEssie afgebroken
 
idem...
ook het annuleren van de 3 vragen blijkt niet mogelijk...
Blijkbaar is het downloaden niet mogelijk...?

Gaussie 26-09-12 07:54

Ook ik heb het probleem! Opnieuw opstarten en harde reset helpt ook niet! Wie heeft de oplossing?

Tom2011 26-09-12 08:24

Het is bij mij nu opgelost: me op mijn pc via itunes bij mijn account aangemeld en ontving kort daarna een mail met een bevestiging en nu werkt het ook weer op mijn iphone en ipad2.
Hetzelfde had ik een dag eerder ook al geprobeerd maar toen werkte het nog niet.

Blazez 26-09-12 09:21

Ik dacht dat ik hier al gepost had, maar blijkbaar niet.
wat bij mij hielp (en bij veel anderen ook) is het volgende:
- 2x op de home knop drukken en al je apps sluiten (even 1 ingedrukt houden en dan op alle apps op de (-) drukken). totdat er geen apps meer open zijn.
- dan naar settings --> safari
- Clear history
- Clear cookies en data

en dan weer opnieuw proberen.
Bij mij ging het daarna weer goed.

Guest-20151113171500 26-09-12 20:43

Dat werkt! Bedankt.

Guest-20180925190238 26-09-12 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PierreHrafc (Bericht 825103)
Ik heb sinds ios6 hetzelfde probleem.

Als je geen update gedaan had naar iOS 6 had je het probleem ook gehad. Het verschijnt ook in iOS 5.1.1

A160674 26-09-12 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blazez (Bericht 825925)
Ik dacht dat ik hier al gepost had, maar blijkbaar niet.
wat bij mij hielp (en bij veel anderen ook) is het volgende:
- 2x op de home knop drukken en al je apps sluiten (even 1 ingedrukt houden en dan op alle apps op de (-) drukken). totdat er geen apps meer open zijn.
- dan naar settings --> safari
- Clear history
- Clear cookies en data

en dan weer opnieuw proberen.
Bij mij ging het daarna weer goed.

Bedankt, kerel! Het is opgelost. Ik had dit probleem ook onder apps kopen gemeld. Ik ben eruit. Gewoon naar decsettings van safari gaan.
Nogmaals bedankt.

Rob

Cariet 02-11-12 16:29

Wellicht ligt het aan mij, maar het werkt nog steeds niet. Naar Instellingen-Safari-delete cookies gedaan, maar moet nog steeds de vragen maken en daarna komt de time-out..

what's next?

Face 11-11-12 10:55

Heb ook alles geprobeerd maar krijg steeds het zelfde probleem. Ik krijg zelfs de vragen niet zien. Als ik een betaalde app wil downloaden dan krijg ik een pop-up met de melding ' verificatie is vereist. Om de beveiliging van uw apple ID te verzekeren, hebben wij extra gegevens nodig.'. Daarna druk je op ok dan moet je weer je wachtwoord intikken. Daarna krijg je een wit scherm en vraagt ie weer om een wachtwoord en daarna weer een wit scherm en weer om de wachtwoord. Het blijft er maar om vragen. Je wordt er echt helemaal gek van.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:16.