//

Hoe krijgen mijn buren contact?

Hoe krijgen mijn buren contact? discussie in iPad Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Ik speel de Sims free play en ben helemaal verslaafd! Nu heb ik alleen 1 probleempje. Hoe krijgen mijn buren contact met elkaar? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-12-12, 00:00
Inez001 Inez001 is offline
 
• 3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 1
Standaard Hoe krijgen mijn buren contact?

Hallo allemaal!

Ik speel de Sims free play en ben helemaal verslaafd! Nu heb ik alleen 1 probleempje. Hoe krijgen mijn buren contact met elkaar? Ik moet een feestje organiseren en zorgen dat twee sims contact krijgen, maar weet helemaal niet hoe ik dat moet doen! Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!

Liefs Inez
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Hoe kan ik contact en agenda gegevens van mijn iPad naar de iPhone kopieren hannibal555 iTunes 1 26-07-11 01:17
iPhone: Iphone 3g met 4.1 hoe kan ik mijn bel icoon terug krijgen? mdeuss Jailbreak 1 10-10-10 18:00
Mijn 3gs verliest contact petervandamned iPhone algemeen 2 22-06-10 08:47
Kan mijn contacten niet in mijn Iphone krijgen, xajonara Archief 1 03-05-08 20:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:47.