iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad Games (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f123/ipad-apps-games/f125/ipad-games/)
-   -   Hay day update laad niet (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f123/ipad-apps-games/f125/ipad-games/136417-hay-day-update-laad-niet.html)

Md197 28 07-03-13 17:18

Hay day update laad niet
 
1 Bijlage(n)
Ik probeerde de laatste update van hay day gister via de app store te updaten , maar nu wil ie 'm niet installeren , en doet helemaal niks.
Ik kan 'm niet verwijderen,of opnieuw laden, op het "bureaublad" staat bij de app van hay day staat : wachten. En het lijkt of ie de update wil binnenhalen maar doet niks.

Ik heb al uitgelogt bij gamecenter en opnieuw aangemeld, helpt niks

WAT NU ???

Mkraayvanger 12-06-13 02:56

Ik zit met het zelfde probleem. Ik kan geen verbinding meer krijgen met Hay Day.
Hoop dat iemand mij kan helpen.
Groeten Mark

Mkraayvanger 13-06-13 02:15

Hay day
 
Ik heb het ook 3 dagen gehad. Ineens moest ik weer inloggen op gamecenter en toen was het opgelost. Heb je wel een goed wachtwoord gebruikt ?

Bobdi 15-06-13 11:30

Sinds de laatste update zie ik mijn vrienden op de balk, maar zij zien mij niet meer. We zijn nochthans allen op gamecenter ingelogd.

Mkraayvanger 16-06-13 02:45

Probeer eens iets bij je vrienden te kopen en kijk dan of je dan wel weer wordt herkend.. Zij kunnen je zelf ook weer zoeken trouwens en toevoegen.

Bobdi 16-06-13 09:13

Als ik iets koop bij vrienden word ik niet herkend. Hoe kan je iemand zoeken (en toevoehen) op Hay Day?

Mkraayvanger 21-06-13 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobdi (Bericht 899608)
Als ik iets koop bij vrienden word ik niet herkend. Hoe kan je iemand zoeken (en toevoehen) op Hay Day?

Op de vriendenbalk zie je je gamecenter en je facebookvrienden, die Hay Day spelen. Je kan inloggen via gamecenter, of nog gemakkelijker inloggen op Facebook. Via Facebook worden je vrienden die Hay Day spelen automatisch toegevoegd aan je vriendenbalk. Lukt het nog niet, wat ik me niet kan voorstellen, dan zouden je vrienden moeten inloggen op Facebook. Dan word je door je vrienden weer toegevoegd. Succes!

Mkraayvanger 10-07-13 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mkraayvanger (Bericht 899095)
Ik heb het ook 3 dagen gehad. Ineens moest ik weer inloggen op gamecenter en toen was het opgelost. Heb je wel een goed wachtwoord gebruikt ?

Ik ga het even proberen ia game center.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 juli 2013 om 17:51 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mkraayvanger (Bericht 899095)
Ik heb het ook 3 dagen gehad. Ineens moest ik weer inloggen op gamecenter en toen was het opgelost. Heb je wel een goed wachtwoord gebruikt ?

helaas, dan doet hij ook niks.

Mkraayvanger 19-07-13 23:56

Hoi het is me toch gelukt. Druk op de app van Hay Day en houdt hem ingedrukt. Druk tegelijk op de in- en uitknop bovenaan. Houdt ze samen ingedrukt tot hij uitgaat. Het Apple teken verschijnt. Na een 5 seconde ongeveer start hij weer opnieuw op. De app werkte daarna weer gewoon. Succes! Groeten Mark


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:06.