//

Hay day update laad niet

Hay day update laad niet discussie in iPad Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeerde de laatste update van hay day gister via de app store te updaten , maar nu wil ie 'm niet installeren , en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-03-13, 17:18
Md197 28 Md197 28 is offline
 
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Locatie: Terschelling
Berichten: 1
Standaard Hay day update laad niet

Ik probeerde de laatste update van hay day gister via de app store te updaten , maar nu wil ie 'm niet installeren , en doet helemaal niks.
Ik kan 'm niet verwijderen,of opnieuw laden, op het "bureaublad" staat bij de app van hay day staat : wachten. En het lijkt of ie de update wil binnenhalen maar doet niks.

Ik heb al uitgelogt bij gamecenter en opnieuw aangemeld, helpt niks

WAT NU ???
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg image.jpg‎ (27,3 KB, 12x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-06-13, 02:56
Mkraayvanger Mkraayvanger is offline
 
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 7
Standaard

Ik zit met het zelfde probleem. Ik kan geen verbinding meer krijgen met Hay Day.
Hoop dat iemand mij kan helpen.
Groeten Mark
  #3  
Oud 13-06-13, 02:15
Mkraayvanger Mkraayvanger is offline
 
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 7
Standaard Hay day

Ik heb het ook 3 dagen gehad. Ineens moest ik weer inloggen op gamecenter en toen was het opgelost. Heb je wel een goed wachtwoord gebruikt ?
  #4  
Oud 15-06-13, 11:30
Bobdi Bobdi is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 11
Standaard

Sinds de laatste update zie ik mijn vrienden op de balk, maar zij zien mij niet meer. We zijn nochthans allen op gamecenter ingelogd.
  #5  
Oud 16-06-13, 02:45
Mkraayvanger Mkraayvanger is offline
 
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 7
Standaard

Probeer eens iets bij je vrienden te kopen en kijk dan of je dan wel weer wordt herkend.. Zij kunnen je zelf ook weer zoeken trouwens en toevoegen.
  #6  
Oud 16-06-13, 09:13
Bobdi Bobdi is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 11
Standaard

Als ik iets koop bij vrienden word ik niet herkend. Hoe kan je iemand zoeken (en toevoehen) op Hay Day?
  #7  
Oud 21-06-13, 10:52
Mkraayvanger Mkraayvanger is offline
 
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobdi Bekijk bericht
Als ik iets koop bij vrienden word ik niet herkend. Hoe kan je iemand zoeken (en toevoehen) op Hay Day?
Op de vriendenbalk zie je je gamecenter en je facebookvrienden, die Hay Day spelen. Je kan inloggen via gamecenter, of nog gemakkelijker inloggen op Facebook. Via Facebook worden je vrienden die Hay Day spelen automatisch toegevoegd aan je vriendenbalk. Lukt het nog niet, wat ik me niet kan voorstellen, dan zouden je vrienden moeten inloggen op Facebook. Dan word je door je vrienden weer toegevoegd. Succes!
  #8  
Oud 10-07-13, 17:46
Mkraayvanger Mkraayvanger is offline
 
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 7
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mkraayvanger Bekijk bericht
Ik heb het ook 3 dagen gehad. Ineens moest ik weer inloggen op gamecenter en toen was het opgelost. Heb je wel een goed wachtwoord gebruikt ?
Ik ga het even proberen ia game center.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 juli 2013 om 17:51 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mkraayvanger Bekijk bericht
Ik heb het ook 3 dagen gehad. Ineens moest ik weer inloggen op gamecenter en toen was het opgelost. Heb je wel een goed wachtwoord gebruikt ?
helaas, dan doet hij ook niks.
  #9  
Oud 19-07-13, 23:56
Mkraayvanger Mkraayvanger is offline
 
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 7
Standaard

Hoi het is me toch gelukt. Druk op de app van Hay Day en houdt hem ingedrukt. Druk tegelijk op de in- en uitknop bovenaan. Houdt ze samen ingedrukt tot hij uitgaat. Het Apple teken verschijnt. Na een 5 seconde ongeveer start hij weer opnieuw op. De app werkte daarna weer gewoon. Succes! Groeten Mark
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn iphone laad niet op met kabel, ipod wel.Iphone laad wel op met dock voor muziek Loveaddiicted iPhone algemeen 0 17-12-12 21:02
Tomtom carkit laad niet meer na update 4.3.4 stony667 iPhone accessoires en onderdelen 4 20-07-11 11:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:06.