//

Clash of clans vs. Game center

Clash of clans vs. Game center discussie in iPad Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik speel clash of clans op mijn iPad. Nu zit ik in een aardig hoog niveau. Echter als ik wil koppelen met mijn gamecenter ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-03-14, 19:08
ijarno ijarno is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 1
Standaard Clash of clans vs. Game center

Hallo,

Ik speel clash of clans op mijn iPad. Nu zit ik in een aardig hoog niveau. Echter als ik wil koppelen met mijn gamecenter account krijg ik een melding dat er een veel lager account in mijn gamecenter staat. En of ik deze dan wil laden. Alle voortgang ben ik dan kwijt.

Hoe kan ik dat lager niveau in gamecenter overschrijven en mijn reeds behaalde niveau laden?

Bedankt alvast
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-04-14, 14:50
ozsie ozsie is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 1
Standaard

Ik vroeg me af of je al een oplossing had gevonden, ik zit namelijk met hetzelfde probleem. heb van alles geprobeerd zonder succes
  #3  
Oud 15-04-14, 19:33
Appleuser Appleuser is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 53
Standaard

Clash of clans zit ALTIJD gebonden aan een gamecenter account, ik heb ook een tijdje 2 verschillende accounts gehad. 1 gebruikte ik en die andere niet, degene die ik niet gebruikte was th9 maar was opnieuw begonnen omdat mijn gebouwen een te laag level hadden. Ik heb toen nieuw gamecenter account genomen en nu kan ik met beide accounts mijn nieuwe dorpje laden.

Hoe heb ik dit gedaan --> Bij het (gamecenter/CoC) account die ik niet meer gebruikte heb ik ingelogd**, alle gebouwen gescheiden --> resources aan de ene kant verdediging aan de andere kant. In het midden had ik met muren FREE geschreven. Dit account had ik als gamecenter vriend op mijn andere account en op een dag stond hij niet meer in mijn lijst. Ik ben toen gaan kijken en kreeg mijn nieuwe dorp op mijn oude account.

Wat is er gebeurt? --> Supercell vindt het waarschijnlijk niet fijn dat er te veel dode accounts zijn en zeker geen accounts waar alle resources met 5 goblins gepakt kunnen worden dus denk ik dat ze deze accounts verwijderen. Wil je je oude dorp wissen? splits dan je gebouwen schrijf met muren iets leuks om te laten weten dat je niet meer terug zal komen en na een maandje of 1-2 is het account weg. log dan weer in op je oude account en je kan je nieuwe progressie overschrijven op je oude gamecenteraccount.

OP EEN RIJTJE:
- je hebt 2 gamecenter account met elk een verschillend dorp
- het dorp dat je niet meer wilt splits je alle gebouwen en schrijf je wat in het midden met muren
- wachten tot Supercell het dorp heeft gevonden en verwijderd(geduld)
- inloggen op het oude account waar je het dorp weg van wilde hebben en kies voor overschrijven o.i.d (NIET NIEUW DORP) en voila

Hoop dat dit helpt

**Tijdens het switchen tussen gamecenter accounts en dorpen wordt er gezegd dat je progressie verloren zal gaan en je iets moet typen in hoofdletters ACCEPT of zo. Dit is onzin, als je het oude account hebt ingeladen kan je weer inloggen op het nieuwe account en krijg je dezelfde vraag alleen laad je dan je nieuwe dorp in (Supercell maakt het nl wel mogelijk dat meerdere mensen op 1 device moeten kunnen spelen)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Clash of clans Koenn1991 iPhone Games 65 13-02-14 22:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:46.