//

games van ipad naar iphone overzetten

games van ipad naar iphone overzetten discussie in iPad Games forum; ( verdwijnt na registratie ) op mijn man zijn iphone installeerde ik enkele spellen. bij de aankoop van onze ipad kozen we om een kopie van de iphone te installeren ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-11-14, 20:17
cristine cristine is offline
• iOS 8.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 1
Standaard games van ipad naar iphone overzetten

op mijn man zijn iphone installeerde ik enkele spellen. bij de aankoop van onze ipad kozen we om een kopie van de iphone te installeren zodat de spelletjes identiek verliepen. na een verkeerde handeling van mijn zoon en enkele minuten later een automatische back up was ik al mijn vorderingen kwijt. ik moest helemaal opnieuw beginnen maar dit is nu terug in orde, alleen willen de spelletjes niet meer synchroniseren naar de iphone en zit de iphone levels achter op de ipad. hoeveel we ook syncen, het lukt niet. nu heb ik ook een iphone en zou graag mijn levels van mijn ipad overzetten naar mijn iphone. alleen heb ik geen kopie van mijn man opgestart maar ben ik gewoon een eigen account begonnen. de spelletjes staan ondertussen op mijn ihone mar natuurlijk staan de levels op 1. kan ik mijn levels van mijn ipad overzetten naar mijn iphone?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iCloud foto's overzetten van iPhone naar iPad Ver$uZ Motorsport iPhone algemeen 3 11-05-13 17:07
problemen met het overzetten van films naar ipad 1 en ipad 3 theniels iPad algemeen 4 10-03-13 19:21
Overzetten muziek Garageband van Iphone naar Ipad of omgekeerd mobitech iPhone Apps 2 01-01-13 14:56
Overzetten van apps/games van oude ipad/oud apple id naar nieuw pad/ nieuw apple ID Hfaber iPad algemeen 7 05-09-12 13:52
Cydia app BTSTACK overzetten van iPad-1 naar iPad-2 Gryta1 Jailbreak apps en thema's 2 10-06-12 18:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:57.