iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad Games (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f123/ipad-apps-games/f125/ipad-games/)
-   -   4 op een rij (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f123/ipad-apps-games/f125/ipad-games/95453-4-op-rij.html)

janmetdeiphonepet 15-07-11 22:19

4 op een rij
 
Hoi,
Ik ben op zoek naar een "4 op een rij" spel dat je online kan spelen met anderen...zoals bijvoorbeeld bij Free Multiplayer Games (die spijtig genoeg geen ipad ondersteunen).

Alvast bedankt voor jullie hulp,

Herman

apotheosis 15-07-11 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door janmetdeiphonepet (Bericht 691346)
Hoi,
Ik ben op zoek naar een "4 op een rij" spel dat je online kan spelen met anderen...zoals bijvoorbeeld bij Free Multiplayer Games (die spijtig genoeg geen ipad ondersteunen).

Alvast bedankt voor jullie hulp,

Herman

Je kan die free multiplayer games altijd eens proberen met de app puffin. (al lees ik bij deze dat deze voorlopig geen flash games zou ondersteunen).

Ik beloof wel niet dat dat vlot en perfect zal werken.

Met deze app kan je dus ook alle filmpjes afspelen die anders niet werken op een iphone of ipad :-).


Ik zie voor de ipad het volgende staan dat mss hetgeen is dat je zoekt; recess 4 in a row.

Update; heb nog wat verder gezocht naar een browser die facebook flashgames afspeelt maar dan nog weet ik niet of deze de games zal afspelen die jij wil natuurlijk.

Iswifter
Photon flash web browser

janmetdeiphonepet 17-07-11 10:42

@Apotheosis
Ik heb ondertussen puffin geprobeerd, doch deze blijft ook hangen als de game opstart.
Alleszins bedankt voor je hulp...ondertussen kan ik nu ook flash websites bekijken :)

apotheosis 17-07-11 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door janmetdeiphonepet (Bericht 691657)
@Apotheosis
Ik heb ondertussen puffin geprobeerd, doch deze blijft ook hangen als de game opstart.
Alleszins bedankt voor je hulp...ondertussen kan ik nu ook flash websites bekijken :)

Ja, mijn excuses hoor, tis daarmee ik er nog bijgezet had dat bij de uitleg stond er nog geen games worden ondersteund.

Ik denk wel dat er bij zijn die dat wel kunnen maar dan nog blijft het afwachten of dat vlot zal werken natuurlijk.

Ik heb vandaag een splinternieuwe app gevonden die nog maar 2dagen uit is nu maar kost helaas 7.99 euro en ik wil eerst de reviews afwachten. Die app zou flash games kunnen afspelen op de ipad en iphone maar zolang er geen meerdere positieve reviews opstaan koop ik deze niet, ik wil geen 7.99 euro in het water gooien.

puffin is idd wel goed om flash sites als flash filmpjes enzo af te spelen op de ipad en iphone en 0.79 cent is dan ook geen geld.

Heb je de app recess 4 in a row al eens gedownload? Dat is mss de app die je zocht?

janmetdeiphonepet 18-07-11 20:15

Hoi,

Recess 4 in a row heb ik nog niet geprobeerd. Welk is de nieuwe applicatie van 7.99 Euro? Wil ze wel eens proberen.

Herman

apotheosis 18-07-11 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door janmetdeiphonepet (Bericht 692108)
Hoi,

Recess 4 in a row heb ik nog niet geprobeerd. Welk is de nieuwe applicatie van 7.99 Euro? Wil ze wel eens proberen.

Herman

Die nieuwe applicatie is afzetterij, daarmee dat ik wilde wachten tot wanneer er een aantal reviews waren, ik heb geluk want was ook van plan om die aan te schaffen :).

HereIsTom 21-07-11 12:27

Een hele leuke game van het soort '4 op een rij" is Bejeweled 2, deze speel ik regelmatig op mijn iPad en kan je ook tegen andere spelen via je Facebook account;

Bejeweled 2 + Blitz voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store
.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:39.