//

Welke app met 'via'

Welke app met 'via' discussie in iPad Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Wij plannen te vertrekken over enkele weken naar Frankrijk en onze gps is 10 jaar oud en niet meer te upgraden. Aangezien ik een iPad ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-07-16, 18:51
cadsite cadsite is offline
• iOS 6.1.6
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 46
Standaard Welke app met 'via'

Wij plannen te vertrekken over enkele weken naar Frankrijk en onze gps is 10 jaar oud en niet meer te upgraden. Aangezien ik een iPad air 2 3g heb ga ik dat toestel gebruiken op te navigeren.
Ik vond met viamichelin de routes naar mijn zin, maar nu moet ik nog een app hebben die me over die routes begeleidt. Het mag iets kosten, liever niet natuurlijk, maar 't is geen probleem.
Ervaringen? Tips?
Ik heb navmii, tomtom, sygic (premium), maps, viamichelin, kaarten geïnstalleerd.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke app combineert Goodreader met Evernote? joey.niftrik iPad Apps 1 08-01-14 16:57
iPad: Welke ipad, met welke versie kan ik het beste kopen om te jailbreaken Maildebby Jailbreak 2 18-08-13 15:56
Met welke app kan je PDF bestanden bewerken vuurvreter iPad Apps 2 07-02-12 09:51
Met welke app het beste gratis bellen Guppie1 iPhone Apps 16 08-01-12 05:29
Korte URL invoering, met welke app? Illias_070 Archief 3 31-08-09 15:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:26.