//

Geen bluetooth tussen ipad en iphone??

Geen bluetooth tussen ipad en iphone?? discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de titel het al zegt, kunnen mijn i devices elkaar niet vinden. Ik heb me beetje ingelezen hier, en weet dat er een grote ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-10-11, 13:05
Valeria Valeria is offline
• iOS 6.1.3
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Standaard Geen bluetooth tussen ipad en iphone??

Zoals de titel het al zegt, kunnen mijn i devices elkaar niet vinden.
Ik heb me beetje ingelezen hier, en weet dat er een grote muur om de i devices zit, maar dat ze elkaar niet kunnen vinden, vind ik wel heel irri.

Ik wil alleen fotos makkelijk kunnen overzetten, graag zonder jailbreaks of ingewikkelde aanschaffen (die ik toch niet snap). Ev een goede app uit de app store is prima, maar als ik daar zoek en de recensies lees, word ik ook niet vrolijk van.

Alvast bedankt.

Gr
Valeria
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-10-11, 14:13
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valeria Bekijk bericht
Zoals de titel het al zegt, kunnen mijn i devices elkaar niet vinden.
Ik heb me beetje ingelezen hier, en weet dat er een grote muur om de i devices zit, maar dat ze elkaar niet kunnen vinden, vind ik wel heel irri.

Ik wil alleen fotos makkelijk kunnen overzetten, graag zonder jailbreaks of ingewikkelde aanschaffen (die ik toch niet snap). Ev een goede app uit de app store is prima, maar als ik daar zoek en de recensies lees, word ik ook niet vrolijk van.

Alvast bedankt.

Gr
Valeria
Rustig blijven; probeer het eens met een paar gratise apps ofzo.
Zet dezelfde app op je ipad en op je iphone en doe ze allebei open, dan staat er normaal gezien wel wat je moet doen.

De ene zal mss beter werken dan de andere.

Bump is een gratise, ik denk wel het moet lukken om deze op de ipad te zetten, je zal wel zien of het gaat of niet.


Maar ik veronderstel als je zoals mij een iphone en ipad hebt je dit meestal thuis ofzo zal doen dat overplaatsen van foto's enz...
En dan heb je wel Wi-Fi veronderstel ik?

Dan kan je photosync eens aanschaffen, ben ik heel tevreden van.
  #3  
Oud 09-10-11, 22:08
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Ik gebruik de betaalde versie van Bluetooth Share (BT Share) uit de Applestore.

Ik had alleen klein probleempje om hem op mn ipad te krijgen, die vond de app niet in de Applestore. Aldus eerst op mn iphone4 geinstalleerd.
Toen gesynced met pc.
Daarna ipad gesynced met pc en waarbij bij de apps BT Share was aangevinkt.

Errug goed!!
  #4  
Oud 10-10-11, 00:11
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Al vinden je iPad en iPhone elkaar via bluetooth; foto's verzenden of uitwisselen zal niet gaan via Bluetooth, out of the box. iOS ondersteunt maar vrij weinig bluetooth protocollen.
  #5  
Oud 12-10-11, 22:29
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Al vinden je iPad en iPhone elkaar via bluetooth; foto's verzenden of uitwisselen zal niet gaan via Bluetooth, out of the box. iOS ondersteunt maar vrij weinig bluetooth protocollen.
Daar was de TS al achter vandaar zijn vraag
Zoals ik al zei, kun je met (betaalde versie van) BT Share heel gemakkelijk foto's (en nog meer ) delen.

Ik weet echter niet of het "out of the box" met Bluetooth 4 (iOS5) wel mogelijk is.
Reageren

Labels
bluetooth pairing



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bluetooth verbinding maken tussen Iphone/Ipad Harley4 iPad algemeen 21 04-04-12 11:18
Kan geen Bluetooth netwerk/verbinding maken tussen Powerbook en iPhone sheppy iPhone algemeen 5 27-10-09 00:51
bluetooth tussen 2 iphone forcebackje Archief 8 19-07-08 17:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:48.