iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f126/ipad-accessoires-onderdelen/)
-   -   Bluetooth toetsenbord LIDL (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f126/ipad-accessoires-onderdelen/113589-bluetooth-toetsenbord-lidl.html)

belgiumiphone 07-03-12 15:35

Bluetooth toetsenbord LIDL
 
De LIDL in België heeft momenteel een bluetooth toetsenbord (inclusief case) in de aanbieding: LIDL Belgium - lidl.be

Zou dit een goede deal zijn? Goed toetsenbord? Het lijkt mij een zeer aantrekkelijke prijs. Wat zijn de prijzen voor merk-toetsenborden?

En een andere vraag: als men een bluetooth toetsenbord (gelijk welk merk) gebruikt voor de iPad, verschijnt er dan wel nog een virtueel toetsenbord op het scherm van de Ipad (= meer schermruimte die vrij blijft) of niet? Als er zelfs bij gebruik van het bluetooth toetsenbord toch een virtueel toetsenbord op het scherm van de Ipad verschijnt, vind ik het niet echt de moeite.

thanks for your advice!

WDS001 07-03-12 15:39

 Verplaatst naar: iPad accessoires en onderdelen

Guest-20180925190238 07-03-12 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone (Bericht 776927)
En een andere vraag: als men een bluetooth toetsenbord (gelijk welk merk) gebruikt voor de iPad, verschijnt er dan wel nog een virtueel toetsenbord op het scherm van de Ipad (= meer schermruimte die vrij blijft) of niet?

Nee, dan verschijnt er geen virtueel toetsenbord meer. Met sommige speciale toetsenborden voor de iPad zoals die van Zagg kan je het virtuele toetsenbord weer laten verschijnen met een speciale toets.

Dat is soms nodig om speciale lettertekens te gebruiken die niet op het BT toetsenbord staan.

Succes verder :)

Bomans 07-03-12 15:55

Is dat een azerty of qwerty?

Volgens de afbeelding een qwerty ...

belgiumiphone 07-03-12 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 776932)
Nee, dan verschijnt er geen virtueel toetsenbord meer.

Ben je er zeker van dat dit bij alle bluetooth toetsenborden het geval is?


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 776935)
Is dat een azerty of qwerty?
Volgens de afbeelding een qwerty ...

Ziet er inderdaad een qwerty uit. Geen info op de site van Lidl. Als ik in de buurt ben ga ik eens binnen springen.
Ik vind de elastiekjes wel oerlelijk.

Wat ik me ook afvraag is of de hoes op de Ipad 3 zal passen... Zien we vanavond wel :-)

En is dit een scherpe prijs?

Guest-20180925190238 07-03-12 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone (Bericht 776957)
Ben je er zeker van dat dit bij alle bluetooth toetsenborden het geval is?

Ik heb niet alle BT toetsenborden die op deze planeet te koop zijn uitgetest en zeker die van Lidl niet :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Met de Zagg en Apple toetsenborden werkt het wel zoals ik beschreven heb.

Succes verder :)

freestyle4all 07-03-12 17:06

Citaat:

Als er zelfs bij gebruik van het bluetooth toetsenbord toch een virtueel toetsenbord op het scherm van de Ipad verschijnt, vind ik het niet echt de moeite.
Het virtuele toetsenbord is ALTIJD en overal weer weg te klikken, zonder de invoerplek te 'verliezen'.

belgiumiphone 07-03-12 17:52

Maar als je het BT toetsenbord aangesloten hebt, gaat de iPad dit dan detecteren waardoor er bij het klikken op een invoerscherm (bv. Safari) automatisch géén virtueel klavier verschijnt en je gewoon het BT toetsenbord kunt gebruiken? Of moet je telkens dat virtueel toetsenbord wegklikken, waarna je met het BT toetsenbord voorwerkt?

Bomans 07-03-12 18:04

Met mijn apple bt toetsenbord moet ik niet steeds het virtuele klavier wegklikken.

Het bt klavier krijgt "voorrang"

Guest-20180925190238 07-03-12 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 776999)
Met mijn apple bt toetsenbord moet ik niet steeds het virtuele klavier wegklikken.

Het bt klavier krijgt "voorrang"

Bij mijn Zagg toetsenborden ook :) Zelfs de layout krijgt voorrang, in mijn geval QWERTY ipv. QWERTZ.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:28.