iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f126/ipad-accessoires-onderdelen/)
-   -   Dr dre (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f126/ipad-accessoires-onderdelen/114124-dr-dre.html)

Robertvv 14-03-12 09:28

Dr dre
 
Hallo,

Gisteren dr dre tours gekocht hopelijk morgen binnen.
Deze wil ik gaan gebruiken voor onderweg dus met m'n iPhone.

Nu wil ik ook nog dr dre studio limited edition gaan kopen voor thuis met m'n iPad iemand enige ervaring mee?

Merlijn3 25-03-12 23:27

Heb er een gewonnen bij Qmusic. Vind het niet veel bijzonders.

Nadeel:
- Het vreet batterijen. Ik heb hem niet meer dan 5 uurtjes gebruikt (+ xx uur standby) en een hele batterij is op.
- Kraakt bij verschillende telefonen wanneer je muziek luistert. De iPhone werkt wel, verschillende HTC's niet.

Voordeel:
- Zit wel lekker met die kussentjes
- Goede isolatie

RWK 03-04-12 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Merlijn3 (Bericht 782863)
Heb er een gewonnen bij Qmusic. Vind het niet veel bijzonders.

Nadeel:
- Het vreet batterijen. Ik heb hem niet meer dan 5 uurtjes gebruikt (+ xx uur standby) en een hele batterij is op.
- Kraakt bij verschillende telefonen wanneer je muziek luistert. De iPhone werkt wel, verschillende HTC's niet.

Voordeel:
- Zit wel lekker met die kussentjes
- Goede isolatie

Kun je wat zeggen over de geluidskwaliteit?

Merlijn3 03-04-12 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RWK (Bericht 784969)
Kun je wat zeggen over de geluidskwaliteit?

Heb 'm al verkocht.

Ben zelf geen fan van over ear headsets.
Daarnaast is die wel goed geïsoleerd en vind iedereen de kwaliteit super. Ook heb ik wel iets gelezen dat ze speciaal voor rap muziek zijn, en met andere muziek niet het beste zijn, geen idee wat dat betreft.

Ik vind ze te duur om te kopen. Als je ze iedere dag gebruikt is het wellicht het overwegen waard. Ze zien er mooi uit. Ze vreten echter wel batterijen.

Maar in het kort over de geluidskwaliteit: geen idee. Ik vind het niet 200€ waard boven mijn oordopjes van Apple of boven een headset van 100€ die ook zeker goede kwaliteit zal hebben. Zoals Apple, betaal je voor het merk.

RWK 03-04-12 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Merlijn3 (Bericht 784981)
Heb 'm al verkocht.

Ben zelf geen fan van over ear headsets.
Daarnaast is die wel goed geïsoleerd en vind iedereen de kwaliteit super. Ook heb ik wel iets gelezen dat ze speciaal voor rap muziek zijn, en met andere muziek niet het beste zijn, geen idee wat dat betreft.

Ik vind ze te duur om te kopen. Als je ze iedere dag gebruikt is het wellicht het overwegen waard. Ze zien er mooi uit. Ze vreten echter wel batterijen.

Maar in het kort over de geluidskwaliteit: geen idee. Ik vind het niet 200€ waard boven mijn oordopjes van Apple of boven een headset van 100€ die ook zeker goede kwaliteit zal hebben. Zoals Apple, betaal je voor het merk.

Nou.. Als jij de headset van Apple echt €35 waard vind, dan ben je de eerste..

Merlijn3 03-04-12 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RWK (Bericht 784998)
Nou.. Als jij de headset van Apple echt €35 waard vind, dan ben je de eerste..

Weet ik veel wat die waard is, zal rond de 35€ liggen voor de iPhone met afstandsbediening.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:55.