//

Belkin toetsenbord kan niet meer koppelen

Belkin toetsenbord kan niet meer koppelen discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben nieuw op het forum dus zal me eerst even voorstellen. ik ben Robin van der Voort en heb al een tijdje de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-12-12, 20:00
vdvoort vdvoort is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 1
Exclamation Belkin toetsenbord kan niet meer koppelen

Hallo,

ik ben nieuw op het forum dus zal me eerst even voorstellen.
ik ben Robin van der Voort en heb al een tijdje de Ipad 3 +4g 16gb (zwart).
nou had ik er een hoesje bij gekocht met toetsenbord omdat ik hem natuurlijk niet wil beschadigen en dat handig is voor school. (bol.com | Belkin YourType Folio-etui met toetsenbord, Belkin | Elektronica)
dat is het toetsenbord alleen heb ik hem bij iCentre gehaald.

nu heb ik een x het toetsenbord proberen te koppelen bij een vriend zijn iPod, maar dat werkte niet, toen wou ik hem dus weer op mijn eigen iPad koppelen, en dat gaat ook niet meer. De iPad vindt hem wel, geeft ongeveer 0,5sec. een code in beeld die ik in moet typen, en springt vervolgens op het scherm waarop staat: 'zorgt dat 'Keyboard' is ingeschakeld en gereed is om mee te koppelen.'

wat moet ik doen?


Mvg, Robin van der Voort
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-12-12, 20:11
El Dino El Dino is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 18
Standaard

Kan het zijn dat de batterij van het toetsenbord leeg is?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Toetsenbord functioneert niet meer goed. Jobmussche iPhone algemeen 2 30-12-11 20:54
Toetsenbord verschijnt niet meer op iPad tipper iPad algemeen 4 06-09-11 09:28
Iphone reageert niet meer na Belkin transmiter rzuiderv iPhone accessoires en onderdelen 4 04-01-10 22:51
Onderste tekstregel toetsenbord werkt niet meer Greatwhitexxl iPhone algemeen 1 07-06-09 23:14
Kan niet meer bellen of kan niet meer worden gebeld vincent iPhone algemeen 11 04-10-08 19:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:33.