//

iPad 3 start niet meer op, hard reset lukt niet

iPad 3 start niet meer op, hard reset lukt niet discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Mensen! Ik ben nieuw hier op het forum, dus bij voorbaat mijn excuses voor als ik per ongeluk iets doe tegen de regels van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-05-13, 14:00
benofzo's schermafbeelding
benofzo benofzo is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 4
Question iPad 3 start niet meer op, hard reset lukt niet

Hallo Mensen!

Ik ben nieuw hier op het forum, dus bij voorbaat mijn excuses voor als ik per ongeluk iets doe tegen de regels van het forum in, of als dit bericht verkeerd staat.

Mijn verhaal:
Ik heb een ipad gekocht hiervan is het scherm kapot en hij start niet meer op. Nu is het scherm vervangen niet de moeilijkste klus en zijn daar tig filmpjes en handleidingen te vinden op het web.

Het geen waar ik echter niet ben uitgekomen, is om de ipad weer aan het werk te krijgen. Ik heb gegoogeld maar vond dan eigenlijk alleen hoe men de ipad een 'hard reset' kunt geven. Dit heb ik geprobeerd, maar helaas zonder resultaat. Ook na hem een tijdje aan de computer te leggen (die de ipad overigens niet ziet) had de hard reset geen resultaat.

Ik heb geen idee meer wat ik kan doen en hoop nu stiekem een beetje dat hier iemand zit die toevallig een oplossing heeft.

Groet,

Ben
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-05-13, 17:58
JailbreakIpod JailbreakIpod is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 4
Standaard

Heb je je ipad gejailbreakt?

Misschien moet je de home button en de bovenste knop 10 seconde ingedrukt houden.
  #3  
Oud 10-05-13, 18:12
benofzo's schermafbeelding
benofzo benofzo is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 4
Standaard

Ik heb hem in deze staat gekocht, dus zou niet weten of die gejailbreakt is. Home button en bovenste knop is de hard reset en dat werkt dus niet.

Ik heb hem nu opgestuurd naar smartphonerepairpoint.nl. Die halen hem gratis op, geven een offerte en dan kun je zelf beslissen of je het wel of niet door hun laat repareren. Tot nu toe hebben ze echt een super goede service! Dus ben erg benieuwd naar hun offerte

Laatst gewijzigd door benofzo; 10-05-13 om 18:34.
  #4  
Oud 18-05-13, 13:51
benofzo's schermafbeelding
benofzo benofzo is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 4
Standaard

Inmiddels weet ik wat er aan de hand is, er miste een klepje en een paar schroefjes, die zorgde voor kortsluiting. Ze konden dit repareren voor €25. Dus da's mooi
Reageren

Labels
defect, hard reset, ipad, kapot, reparatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone start niet meer op naar reset TheKvnz Jailbreak 1 01-03-12 19:33
i4 (niet gebruikt)niet uit herstelmodus met itunes/hard reset etc. tigerpunt iTunes 0 26-09-10 20:32
Iphone start niet meer op na reset whehe iPhone algemeen 3 20-03-10 15:03
Hard reset daarna deed de iPhone het niet meer psvpas iPhone algemeen 0 20-02-10 20:21
HELP!!!! mijn iphone 3g 16 gb start niet meer op reset vcau32 Archief 2 11-06-09 11:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:20.