//

microfoon aansluiten op iPad

microfoon aansluiten op iPad discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben muzikant en heb zang en gitaar opgenomen met iMovie (ik wil dus filmjes met livemuziek). Ik vind het geluid alleen niet zo mooi, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-05-13, 14:26
tebe58 tebe58 is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 2
Standaard microfoon aansluiten op iPad

Ik ben muzikant en heb zang en gitaar opgenomen met iMovie (ik wil dus filmjes met livemuziek). Ik vind het geluid alleen niet zo mooi, bovendien is de verhouding tussen stem en gitaar niet goed.
Ik begrijp dat je ook een losse microfoon kunt aansluiten op de iPad. Ik zie alleen nergens hoe die microfoons worden aangesloten. Kun je die direct inpluggen of heb ik nog wat anders nodig? Het lijkt me ook handig een snoer te hebben om de positie van de microfoon te kunnen veranderen.

En weet iemand een goede microfoon die enigszins betaalbaar is?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-05-13, 04:04
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Zo te zien zijn er die met een jackplug in de headphone aansluiting gaan en die met (eventueel een verloopkabel) in de dockconnector worden geplugd. Duidelijk te zien op de websites. Google kent best wel wat sites/shops die microfoons voor een iPad verkopen

Of ze goed zijn durf ik niet te zeggen, daarvoor heb ik te weinig verstand van die dingen. Maar ongetwijfeld zullen er recensies op internet te vinden zijn.
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
  #3  
Oud 16-05-13, 13:14