//

Voor mensen die soms een toetsenbord en muis missen!

Voor mensen die soms een toetsenbord en muis missen! discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een ipad is ideaal om mee te nemen, onderweg te surfen, te gebuiken als navigatie, gebruiken als fotoalbum en meer van die handigheden. Maar... soms ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-06-13, 13:02
WidoFoto WidoFoto is offline
• iOS 5.1.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 15
Standaard Voor mensen die soms een toetsenbord en muis missen!

Een ipad is ideaal om mee te nemen, onderweg te surfen, te gebuiken als navigatie, gebruiken als fotoalbum en meer van die handigheden. Maar... soms miste ik ook wel even een gewoon toetsenbord en muis, toetsenbord om snel grote stukken tekst te kunnen typen en de muis voor bediening van mijn pc via Splashtop 2. Dus aan de gang gegaan en BTstack-Keyboard en BTstack-Mouse uit Cydia gehaald en een Bluetooth keyboard en muis gehaald... Wat ik ook probeerde, ik kreeg ze niet samen draaiend... of de muis of het keyboard niet beide! Na veel gepuzzel en gedoe BTC Mouse & Trackpad gevonden en gekocht in Cydia en het werkt perfect!!! Onderweg gebruik ik natuurlijk mijn touchscreen maar thuis dus mooi een keyboard en muis. Dit wilde ik even met jullie delen!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg image.jpg‎ (57,4 KB, 79x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-06-13, 11:22
mark3 mark3 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 10
Standaard

is dit alleen mogelijk met een jailbreak? Ik heb wel een toetsenbord dat werk maar een muis zou ook fijn zijn.. Ik zit nu soms zo te "kl##ten" om een woord of een letter precies te selecteren..
  #3  
Oud 27-06-13, 20:12
WidoFoto WidoFoto is offline
• iOS 5.1.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 15
Standaard

Helaas is dit idd nog steeds alleen maar mogelijk met een progje gekocht in Cydia dus alleen onder een Jailbreak (wat tegenwoordig trouwens een eitje is) Dat is dus ook het voordeel van Jailbreaken vind ik. En erg jammer dat Apple dit niet zelf regelt de besturing via bluetooth.
  #4  
Oud 23-05-14, 14:16
luitsen65 luitsen65 is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 14
Standaard

Maye rare vraag maar verzenden moet nog steeds handmatig ?, bedoel bv een email of sms.
  #5  
Oud 25-06-14, 13:09
chrisvers12 chrisvers12 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luitsen65 Bekijk bericht
Maye rare vraag maar verzenden moet nog steeds handmatig ?, bedoel bv een email of sms.
Bij het Qode Bluetooth keyboard van Belkin moet dit iig wel handmatig op het scherm. Super irritant naar mijn idee!
Reageren

Labels
bleutooth, draadloos, keyboard, muis, typen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
toetsenbord of muis aan atv aansluiten DoP Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 28-02-12 20:31
voor mensen die toch een witte iphone wil(de) Dexstron iPhone accessoires en onderdelen 16 27-09-10 21:29
mensen die naar vs gaan, een aan 1.1.2 kunnen geraken cederique Koopinformatie Nederland 2 21-01-08 18:48
Belangrijk voor mensen die Unlocken met de nieuwe IPSF! crunch81 Archief 1 22-10-07 14:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:52.