Exogear (Kropsson) carmount iPad discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik heb al verschillende threads over installatie van een iPad in de auto gelezen, dus er zijn mogelijkheden genoeg. Mijn oog is echter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Exogear (Kropsson) carmount iPad
Hoi allemaal,
Ik heb al verschillende threads over installatie van een iPad in de auto gelezen, dus er zijn mogelijkheden genoeg. Mijn oog is echter gevallen op de Exogear ExoMount (wordt blijkbaar ook gemaakt door Kropsson) EXOGEAR ExoMount Tablet - Car Tablet Mount for iPad, Tablets, e-Readers http://www.amazon.com/Kropsson-Unive...pr_product_top Persoonlijk vind ik de installatie (volgens youtube filmpjes) gemakkelijk, en het toestel lijkt me ook mooi afgewerkt. Iemand enige ervaring met dit toestel ? Grtz. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Exogear Exolife Iphone 4 | DietG | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 12-11-11 14:24 |
Griffin TuneFlex Aux - carmount | fremax | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 16-05-08 10:09 |
|
|