//

EU Prongs/duckhead voor iPad oplader

EU Prongs/duckhead voor iPad oplader discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Momenteel zit ik in Amerika. Ik heb hier een iPad aangeschaft. Bij deze iPad wordt (uiteraard) een Amerikaanse oplader geleverd. Ik vroeg me af of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-01-14, 05:06
Buchters Buchters is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Boston
Berichten: 25
Question EU Prongs/duckhead voor iPad oplader

Momenteel zit ik in Amerika. Ik heb hier een iPad aangeschaft. Bij deze iPad wordt (uiteraard) een Amerikaanse oplader geleverd. Ik vroeg me af of ik daar Europese prongs/duckhead bij kan kopen, zodat ik geen hele nieuwe oplader hoef te kopen. Iemand hier ervaring mee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-01-14, 08:12
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Apple zelf verkoopt een set met zes van dit soort dingen, zodat je in de hele wereld je lader kan gebruiken. Dit is het: Internationale reisstekker van Apple - Apple Store (Nederland)

Je kan ook zo iets kopen, dit is een voorbeeld, er zijn meer van dit soort websites: Two-pin Charger Plug VDE for Apple (White) - IA042W

Let op dat de levertijd erg lang is, het kan meer dan een maand duren!
Reageren

Labels
duckhead, ipad, oplader, prongs, usa



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Oplader werkt niet op IPad air Guest-20211218210658 iPad Apps 1 07-11-13 18:14
Oplader werkt niet op Ipad Air Guest-20211218210658 iPad algemeen 1 07-11-13 18:01
IPhone opladen met iPad oplader francebramie iPhone accessoires en onderdelen 8 15-10-12 21:06
iPad Oplader Dahaka iPad accessoires en onderdelen 1 22-06-11 09:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:46.