//

vga verbinding Ipad4 - beamer toont niet volledige mirror beeld:rechts ontbreekt stuk

vga verbinding Ipad4 - beamer toont niet volledige mirror beeld:rechts ontbreekt stuk discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) ipad verbonden met vga lighting kabel. Normaal gezien moet je identiek spiegelbeeld krijgen op het groot scherm als op de ipad (wysiwyg what you see ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-09-14, 17:03
algoetje algoetje is offline
 
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 1
Question vga verbinding Ipad4 - beamer toont niet volledige mirror beeld:rechts ontbreekt stuk

ipad verbonden met vga lighting kabel. Normaal gezien moet je identiek spiegelbeeld krijgen op het groot scherm als op de ipad (wysiwyg what you see is what you get)

2 problemen :
1/Bij het tonen van foto's in landschap formaat, ontbreekt er rechts een deeltje van de foto. Ongeveer 1/10e vd foto staat niet op het grote scherm. De hoogte wordt wel 100 % getoond.

2/Bij het tonen van foto's in portrait formaat, wordt het gezicht vd persoon ingekort en ronder, en is er op het groot scherm links en rechts het portret een witte strook te zien.

(Deze verbinding werkt wél correct als ik de ipad met de pc asus verbind)
Ik gebruik de ipad om foto's bij te snijden en composities te maken op groot scherm. Dus belangrijk dat ik alles zie! Ipad heeft voordeel dat ik makkelijk kan in en uitzoemen en verschuiven ...

Graag info ivm instellingen
De beamer die ik gebruik is een optoma pk120
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
beamer, ipad4, vga, wysywig



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
pc vind ipad4 niet shelgiz iPad algemeen 4 05-05-14 14:16
iPad4 geen Wi-Fi verbinding met KPN experiabox RPD iPad algemeen 3 25-06-13 18:24
Windows: iPad4: Synchronisatiesessie kan niet worden gestart. PWRAN4S iTunes 0 24-11-12 17:12
iPad4 beeld - wit is niet wit maar ivoor wit Goldwing1973 iPad algemeen 11 07-11-12 01:02
VGA werkt niet in IOS6 panweg iPad accessoires en onderdelen 6 12-10-12 15:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:30.