iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f126/ipad-accessoires-onderdelen/)
-   -   Herstel glas iPad 4 (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f126/ipad-accessoires-onderdelen/171047-herstel-glas-ipad-4-a.html)

Massart 16-02-16 19:28

Herstel glas iPad 4
 
Pech met mijn mini iPad 4, 2 maanden oud en laten vallen. 2 barsten in glas.
Bij leverancier zeggen ze dat geen glas kan vervangen worden, maar dat je de iPad kan inruilen voor 329 euro? Is dit een weggooi industrie ? Ik heb deze in december 399 betaald en dan kom ik nu tot de vaststelling dat je op deze iPad nog eens geen glas kan laten vervangen? Dat hadden ze misschien ook bij de verkoop kunnen melden, dan had ik hem niet gekocht. Heeft nog iemand dit voor gehad ?
Is dat Apple zijn policy ? Foei, waar gaat het naartoe.
Is er iemand onder jullie die misschien een oplossing weet ?
Alvast bedankt hiervoor !
Gr
Noëlla

Blazez 16-02-16 19:53

Altijd grappig om te lezen dat het de schuld van Apple is in dit soort gevallen. Je hebt uiteraard voordat je de iPad kocht zorgvuldig op internet gezocht bij alle merken wat hun reparatie kosten en methoden zijn?
Dan had je via heel veel bronnen uiteraard ook gelezen dat Apple geen reparaties doet in dit soort gevallen, maar een replacement aanbied. én ook gelezen dat bij een schade door eigen schuld dat daar kosten aan vast zitten.
Je kan uiteraard bij een willekeurig reparatiebedrijf aankloppen voor een reparatie, maar dan ben je direct je garantie van Apple kwijt.
Let er dan ook op dat ze wel de juiste vingerafdruk lezer terug plaatsen (maar dat had je in je onderzoek natuurlijk ook wel al gelezen).
Je kan ook je verzekering eens navragen (inboedel verzekering misschien) om eens na te vragen of ze iets voor je kunnen betekenen.

suzuki2002 28-02-16 18:49

Deze schermen zijn zeker wel te vervangen. Kost circa 90 euro

Blaze moet ook ff nog op onderzoek uit de ipad 4 heeft geen vingerprint scanner

Blazez 28-02-16 20:08

Je hebt inderdaad gelijk. Ik was voornamelijk gefocust op het ïk maak het zelf stuk en het is de schuld van een ander" verhaal ;-)

peerenbooms 28-02-16 22:09

Ja je kunt beter die 329€ ophoesten anders ben je je garantie kwijt wat is dat voor een redenatie.

Blazez 28-02-16 22:13

Je kan het natuurlijk ook gewoon beleefd houden met je taalgebruik.
Ik denk dat het qua garantie niet zoveel uitmaakt. TS heeft hem zelf kapot gemaakt, dat valt niet onder de garantie. Die is daarmee toch al weg.

peerenbooms 29-02-16 12:50

Zo beter ? Ik wil niet dat iemand zich stoort aan taalgebruik maar ik stoorde me aan de uitspraak dan verlies je je garantie terwijl hij 329 € van de 399€ moest ophoesten en elders hem voor 90€ kon laten repareren . Dan is die garantie, defect door eigen schuld, en nu zeg ik het netjes, een wassen neus.

Ja het is wel eigen schuld dikke bult. Maar de hoofdprijs vragen door te ruilen ipv repareren of laten repareren met behoudt van garantie tegen een vriendelijker bedrag is verre van klant vriendelijk bedrijf.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:41.