iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f126/ipad-accessoires-onderdelen/)
-   -   Heb ik een hoesje nodig? (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f126/ipad-accessoires-onderdelen/171434-hoesje-nodig.html)

iiSteven 06-03-16 11:55

Heb ik een hoesje nodig?
 
Beste mede iPhone gebruikers,

Ik ben inmiddels een jaar lang trouwe gebruiker van mijn iPhone5C,
nu begin ik me toch af te vragen of al die hoesje's die ik in het jaar
verzameld heb wel echt nodig heb...
Ik heb sinds ik m'n iPhone gebruik zo'n vijf
hoesjes verzameld en gebruikt en toch ik mijn iPhone bekrast. De enige schade die ik heb aan mijn iPhone komt dus puur door de hoesjes... :confused:
Toch durf ik mijn iPhone niet zonder hoesje mee de straat op te nemen... (Wel gebruik ik altijd een Tempered glass screenprotector) ;)
Heeft iemand misschien tips of iets om me over
te halen mijn gewoon van mijn case-less iPhone kan genieten?
:D:rolleyes:

MCNO 06-03-16 12:43

Welkom iiSteven, ik denk dat je beter eerst een nieuwe bril koopt ;)

Tekst hier is normaal prima leesbaar dus caps of bold zijn niet nodig voor de gehele tekst.

Als je krasjes krijgt van je huidige hoesjes is er iets niet goed.
Ik heb diverse iphones gehad en die alleen met zo'n rubberen rugcover van elcheapo beschermd, dus het glas niet, niet met een glasprotector, niet met een bookcover.
Geen enkele iphone had krassen.

Bij mijn huidige iphone 5s zat een bookcover en een glasprotector, die bevallen goed maar of het nut heeft?
Ik ben gewoon zuinig op mijn iphone, ik stop 'm nooit bij sleutels of andere troep, alleen in zijn uppie in mijn broekzak vóór.

Krasjes zou je kunnen krijgen door b.v. zand maar nogmaals een hoesje mag dat niet veroorzaken.
Wat voor merk/type hoesje gebruik je?

iiSteven 06-03-16 14:36

Dank u voor uw reactie, en bedankt voor de tip haha. Vond het er wel leuk uitzien... Is ook mijn eerste post dus vandaar :p
Ik heb een aantal silicone hoesjes, maar persoonlijk denk ik dat de krassen zijn gekomen door een mophie case, deze heb ik een tijdje gebruikt, handig zo'n extra batterij maar door het slide-in design zijn denk ik de krassen gekomen, helaas... :o

MCNO 06-03-16 15:13

OMG, die Mophie case kosten nogal wat zeg!

Ik had er gewoon een paar van de Action, zeker aan te raden in vergelijking met die dingen.

iiSteven 06-03-16 15:50

Dat is zeker waar, zonde van het geld en van de iPhone... Als het hoesje er omheen zit maakt het de telefoon onwijs dik en doordat je de telefoon er in moet schuiven is de achterkant van de iPhone nog dik bekrast ook... De extra batterij capaciteit was echter wel 'handig'...

Inmiddels heb ik ook een hoesje van de markt, 2 euro en het beschermt perfect... ;)

MCNO 06-03-16 16:03

Hoelang doe je met een batterij lading dan?

iiSteven 06-03-16 16:13

Ik doe met een normale volle iPhone batterij als ik hem sochtends van de lader haal ongeveer tot een uur of 3 en daarom was het hoesje erg handig dan deed ik er haast 2 dagen mee... Maar ik leg me iPhone dan toch liever aan het snoer inplaats van een dik hoesje...

MCNO 06-03-16 16:45

Wat doe je er overdag mee dan??

Op school moet je opletten, dan kan je later de iphone 28 diamond kopen, en op je werk hoor je te werken anders zit je straks met een Nokia 3310.

iiSteven 06-03-16 17:10

Haha dat is zeker waar, ik ben alleen een uur onderweg naar school, dus ik zit in totaal 2 uur per dag in t openbaar vervoer :( Door muziek te luisteren en spelletjes te spelen gaat het dan natuurlijk al hard... En tijdend de lessen heb ik ook veel aan mn telefoon dus ik denk dat het daar door komt ;)

MCNO 06-03-16 17:40

Als je tijjdens de lessen eens gaat opletten => minder batterij en betere cijfers(!)
Betere cijfers => betere baan => meer €€ => mooiere auto en mooiere iPhone
Mooiere auto => mooiere vrouw, etc.

Reden genoeg om meer aandacht aan school te besteden :P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:57.