//

Dock connector Ipad 2

Dock connector Ipad 2 discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wij hebben een Ipad 2 en het laaste jaar hebben we een stuk of 4 kabeltjes om op te laden versleten. Het originele kabeltje ging ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-09-17, 16:30
Bosnimf1976 Bosnimf1976 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2017
Berichten: 1
Standaard Dock connector Ipad 2

Wij hebben een Ipad 2 en het laaste jaar hebben we een stuk of 4 kabeltjes om op te laden versleten. Het originele kabeltje ging na een jaar of 4 stuk en toen heb ik een nieuw (geen apple) kabeltje aangeschaft. Dit kabeltje ging na een paar weken stuk en zo ging dit met nog een aantal kabeltjes. Ook een ander merk kabeltje gekocht, soms doet hij het een beetje, laadt hij een paar procent op en dan weer helemaal niet. De adapter waar hij in gaat laadt ook andere dingen op waarmee geen problemen en geen snoertjes die kapot gaan.
Ik begin langzamerhand te denken dat het aan de dock-connector ligt.
Zijn er mensen die dit kennen? Want denken jullie?
De connector heb ik al een keer schoongemaakt maar kwam niets uit.
Ik weet dat het een heel gedoe is maar misschien moet ik anders de connector vervangen....
Graag reacties,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-10-17, 10:42
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

als de connector helemaal schoon is van binnen ?? meestal zit er aan de zijkant waar 2 kleine gaatjes zitten heel veel vuil in waardoor de connector niet goed vastklikt

connector zelf vervangen van een ipad vervangen is een heel gedoe ... kijk maar eens op ifixit
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dock-connector vervangen Victor1960 iPhone accessoires en onderdelen 2 24-04-17 18:31
iPhone 5 Dock connector.?? Nick.Boers iPhone algemeen 2 26-09-12 09:35
iPad 3 geluidsprobleem: Dock-connector Tektreal iPhone algemeen 0 20-09-12 15:56
Ipad op speaker met dock connector Movado iPad algemeen 7 30-08-10 09:08
Dock connector problemen iPad iDaniel iPad algemeen 5 06-08-10 08:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:36.