//

hoe iPad verbinden met HDMI tv?

hoe iPad verbinden met HDMI tv? discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forummers, Ik zit met het volgende probleem... Als elektronica-hobbyist zijnde, maak ik vaak gebruik van elektrische schema's. Vaak kan je die tegenwoordig downloaden in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-11-17, 19:38
raverke95 raverke95 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 80
Standaard hoe iPad verbinden met HDMI tv?

Beste forummers,

Ik zit met het volgende probleem...

Als elektronica-hobbyist zijnde, maak ik vaak gebruik van elektrische schema's. Vaak kan je die tegenwoordig downloaden in PDF. Momenteel bekijk ik ze op een Asus laptop. Werkt snel en goed.
Ik loop met de plannen om een 32" flatscreen in mijn werkplaats omhoog te hangen, de laptop via HDMI op die tv te verbinden en ik kan in real-time mijn schema's op groot scherm projecteren... . Dit is het enige wat ik echt met die laptop doe.

Het vrouwtje gebruikt een iPad air 2, maar zou net graag een laptop hebben. Sommige dingen kan je nu eenmaal niet met een iPad doen. Nu goed, die PDFjes werken eigenlijk nog vlotter op de iPad, maar kan je dergelijk toestel ook op de tv aansluiten? Moest dat lukken wisselen we onze toestellen .

Bedoeling is dus om een PDFje te openen en scrollen, zoomen enz. zou in real-time op de tv moeten geprojecteerd worden. Kan dat en zo ja, welke accessoires heb je hiervoor nodig?

Bedankt,
Gert
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-11-17, 19:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raverke95 Bekijk bericht
Kan dat en zo ja, welke accessoires heb je hiervoor nodig?
Ja:

https://www.apple.com/nl/shop/produc...9a814519039637
  #3  
Oud 14-11-17, 21:33
raverke95 raverke95 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 80
Standaard

En in de reviews wordt nog eens bevestigd dat alles netjes synchroon in 1080P verloopt. Heerlijk scherpe schema's dus op het tv scherm. Check!

Bedankt voor de tip. Als beginnende Apple eigenaar weer wat bijgeleerd!
  #4  
Oud 04-12-17, 15:38
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Je kunt ook een Apple TV aanschaffen. Ben je wat minder afhankelijk van een star kabeltje. Een Apple TV is natuurlijk wel wat prijzig, maar vindt het vrouwtje misschien wel interessant.
__________________
Ik weet niet veel, maar kan alles vinden
  #5  
Oud 04-12-17, 16:01
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Mocht de TV een smart TV zijn die verbonden kan worden op hetzelfde netwerk als de iPad dan zou je het iPad scherm zelfs kunnen spiegelen naar de TV met bepaalde apps.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipad op extern beeldscherm [hdmi>vga kabel?] LBProdsWEB iPad algemeen 3 07-02-16 14:19
Ipad koppelen aan tv via hdmi (netflix) Judithv iPad algemeen 6 23-07-14 17:01
Ipad HDMI Adapter of Apple TV 3? mijnipadx iPad algemeen 1 22-01-14 17:46
aansluiting NEW Ipad via HDMI bijloke iPad algemeen 2 25-03-12 18:38
iPad 1 + DV/HDMI Adapter + AirVideo Azunai iPad accessoires en onderdelen 4 16-07-11 12:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:09.