//

Ipad nieuwe batterij

Ipad nieuwe batterij discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb twee weken geleden de batterijen van mijn iphone 6 vervangen. Mijn iphone 6 is niet meer traag en hij loopt weer als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-01-18, 11:54
backspace50 backspace50 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2015
Berichten: 2
Standaard Ipad nieuwe batterij

Beste,

Ik heb twee weken geleden de batterijen van mijn iphone 6 vervangen. Mijn iphone 6 is niet meer traag en hij loopt weer als een trein.

Ik heb ook een ipad 3 en hij is heel traag. Hij werkt niet meer als vroeger, zelfs surfen op safari of een ebook lezen gaat echt langzaam. En ik heb hem niet eens zovaak gebruikt omdat ik zelf een macbook en een imac heb staan. maar ik wil hem weer gebruiken voor de kleine van me. Hij staat nu in de kinderkamer als nachtlamp.
Als ik de batterij van deze ipad ook zal vervangen, zal hij dan sneller gaan ? heeft iemand hier ervaring mee?

Ik heb maar 5 apps erop en ik heb het al een keer op fabrieksinstellingen teruggezet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-01-18, 11:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backspace50 Bekijk bericht
Als ik de batterij van deze ipad ook zal vervangen, zal hij dan sneller gaan ? heeft iemand hier ervaring mee?
De iPad 3 heeft een A5X processor aan boord en draait op maximaal iOS 9.3.5 (13G36). Een nieuwe accu gaat dat ding zeker niet sneller maken. Is het accupack dan al versleten? De iPad 2 en 3 hebben namelijk een zeer robuust accupack met drie cellen aan boord.
Reageren

Labels
batterij, ipad, reparatie, vervangen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 6S batterij percentage blijft hangen (nieuwe batterij ) JeroenVS iPhone algemeen 2 05-01-18 20:13
Hoe met batterij omgaan met nieuwe iPad hilversum1981 iPad algemeen 24 18-11-13 12:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:20.