iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f126/ipad-accessoires-onderdelen/)
-   -   Camera Connection Kit en filmpjes gemaakt met Canon (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f126/ipad-accessoires-onderdelen/60671-camera-connection-kit-filmpjes-gemaakt-canon.html)

Jacqie 30-05-10 18:03

Camera Connection Kit en filmpjes gemaakt met Canon
 
Gisteren de camera connection kit voor het eerst gebruikt, dat werkt verrassend snel: 4Gb in 5 minuutjes. Hij backupt ook de filmpjes maar die speelt hij helaas niet af. Ik denk omdat ze op de SDkaart .mov heten maar het zijn gewoon HD filmpjes in Quicktimeformaat. Weet iemand daarvoor een oplossing? Afspelen zou een leuke toevoeging zijn als ik onderweg ben.

Guest-20190430163756 30-05-10 22:20

converten op pc? Maar denk dat je juist de omweg van eerst op je pc zetten wilt voorkomen.. Ik weet het zo snel even niet, maar heb me dan ook niet echt bezig gehouden met die connection kit.

Jacqie 30-05-10 22:38

Kik vind het aardig dat je een reactie geeft Floris, maar..
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jacqie (Bericht 458111)
Afspelen zou een leuke toevoeging zijn als ik onderweg ben.

Ik heb geen desktop in mn handtas :rolleyes:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guest-20190430163756 (Bericht 458171)
maar heb me dan ook niet echt bezig gehouden met die connection kit.

Ik hoop ook op reacties van mensen die bijvoorbeeld wel net de oplossing hebben of een concreet idee ;) Toch dank voor je moeite.

psvu2 30-05-10 23:03

Zal wel niet kunnen ivm bestands naam met mijn Nikon lukt het wel in iedergeval om filmpies af te spelen

psvu2 31-05-10 20:19

vraag hoe krijg je de foto's vanaf je iPad lukt dit alleen via verkenner op de pc/mac?
jammer dat je nog steeds geen mappen aan kan maken op je ipad voor de foto's die je ontvangt via mail/screenshot/opslaat.
en waarom kun je geen foto's verwijderen die je geimporteerd hebt via itunes zodat ik niet eest 600 foto's door moet spitten om de leukste uit te zoeken voor op de iPad!

de connector werkt verder perfect en snel alleen usb stick wilt nog niet echt lukken :(

jap74 01-06-10 00:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jacqie (Bericht 458176)
Kik vind het aardig dat je een reactie geeft Floris, maar..

Ik heb geen desktop in mn handtas :rolleyes:


Ik hoop ook op reacties van mensen die bijvoorbeeld wel net de oplossing hebben of een concreet idee ;) Toch dank voor je moeite.

Het heeft te maken met het geluidsformat dat canon gebruikt. iPad ondersteund alleen AAC. Canon gebruikt dat format niet in alle modellen. Volgens mij is er geen oplossing voor. Denk niet dat je het geluid van je camera kunt aanpassen.

iTalk 01-06-10 03:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psvu2 (Bericht 458483)
vraag hoe krijg je de foto's vanaf je iPad lukt dit alleen via verkenner op de pc/mac?
jammer dat je nog steeds geen mappen aan kan maken op je ipad voor de foto's die je ontvangt via mail/screenshot/opslaat.
en waarom kun je geen foto's verwijderen die je geimporteerd hebt via itunes zodat ik niet eest 600 foto's door moet spitten om de leukste uit te zoeken voor op de iPad!

de connector werkt verder perfect en snel alleen usb stick wilt nog niet echt lukken :(

Foto's kun je alleen verwijderen als je iPad is verbonden met je computer, dan in het iPad deel van iTunes (NB!) verwijderen en vervolgens synchroniseren. Dan blijven ze wel op je computer staan maar niet (allemaal) meer op je iPad.

psvu2 01-06-10 08:49

Dat is dan wel jammer dat je eerst op de pc de foto' 's moet uitzoeken in een andere map zetten en die dan syncen

jap74 01-06-10 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iTalk (Bericht 458629)
Foto's kun je alleen verwijderen als je iPad is verbonden met je computer, dan in het iPad deel van iTunes (NB!) verwijderen en vervolgens synchroniseren. Dan blijven ze wel op je computer staan maar niet (allemaal) meer op je iPad.

Volgens mij lopen er twee topics door elkaar......

fanatix 02-06-10 09:40

Ik had dit probleem ook met HD filmpjes van meer dan 720p, ge moet in in cydia het prog ifile downloaden, een soort filebrowser. En als je dan naar je filmpjes navigeert spelen ze af op de iPad

jap74 02-06-10 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fanatix (Bericht 459064)
Ik had dit probleem ook met HD filmpjes van meer dan 720p, ge moet in in cydia het prog ifile downloaden, een soort filebrowser. En als je dan naar je filmpjes navigeert spelen ze af op de iPad


De vraagsteller en vele anderen hebben geen Jailbreak toegepast.

jaha01 05-08-10 11:25

Camera connection Kit
 
Ik krijg de melding 'Accessoire gebruikt teveel stroom' wanneer ik de camera connection Kit rechtstreeks op mijn Nikon-camera aansluit. Wat moet ik met deze melding? Hebben jullie hier ook last van?

bas.wevers 05-08-10 12:07

Dan vrees ik dat de camera te veel voeding vanuit de usb poort nodig heeft. Deze zelfde melding krijg ik ook als ik er usb speakers op aansluit.

Davidgilmour 05-08-10 20:12

Lekker topic, alleen maar verschillende vragen. Vraag aan de TS, jackie, welke canon camera heb je en zijn je filmpjes 480p, 720p of 1080i?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:26.