//

Camera Connection Kit en filmpjes gemaakt met Canon

Camera Connection Kit en filmpjes gemaakt met Canon discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren de camera connection kit voor het eerst gebruikt, dat werkt verrassend snel: 4Gb in 5 minuutjes. Hij backupt ook de filmpjes maar die speelt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-05-10, 18:03
Jacqie Jacqie is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 54
Standaard Camera Connection Kit en filmpjes gemaakt met Canon

Gisteren de camera connection kit voor het eerst gebruikt, dat werkt verrassend snel: 4Gb in 5 minuutjes. Hij backupt ook de filmpjes maar die speelt hij helaas niet af. Ik denk omdat ze op de SDkaart .mov heten maar het zijn gewoon HD filmpjes in Quicktimeformaat. Weet iemand daarvoor een oplossing? Afspelen zou een leuke toevoeging zijn als ik onderweg ben.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-05-10, 22:20
Guest-20190430163756
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

converten op pc? Maar denk dat je juist de omweg van eerst op je pc zetten wilt voorkomen.. Ik weet het zo snel even niet, maar heb me dan ook niet echt bezig gehouden met die connection kit.
  #3  
Oud 30-05-10, 22:38
Jacqie Jacqie is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 54
Standaard

Kik vind het aardig dat je een reactie geeft Floris, maar..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacqie Bekijk bericht
Afspelen zou een leuke toevoeging zijn als ik onderweg ben.
Ik heb geen desktop in mn handtas

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guest-20190430163756 Bekijk bericht
maar heb me dan ook niet echt bezig gehouden met die connection kit.
Ik hoop ook op reacties van mensen die bijvoorbeeld wel net de oplossing hebben of een concreet idee Toch dank voor je moeite.
  #4  
Oud 30-05-10, 23:03
psvu2 psvu2 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 95
Standaard

Zal wel niet kunnen ivm bestands naam met mijn Nikon lukt het wel in iedergeval om filmpies af te spelen
__________________
Www.twitter.com/psvu2
  #5  
Oud 31-05-10, 20:19
psvu2 psvu2 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 95
Standaard

vraag hoe krijg je de foto's vanaf je iPad lukt dit alleen via verkenner op de pc/mac?
jammer dat je nog steeds geen mappen aan kan maken op je ipad voor de foto's die je ontvangt via mail/screenshot/opslaat.
en waarom kun je geen foto's verwijderen die je geimporteerd hebt via itunes zodat ik niet eest 600 foto's door moet spitten om de leukste uit te zoeken voor op de iPad!

de connector werkt verder perfect en snel alleen usb stick wilt nog niet echt lukken
  #6  
Oud 01-06-10, 00:24
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacqie Bekijk bericht
Kik vind het aardig dat je een reactie geeft Floris, maar..

Ik heb geen desktop in mn handtas


Ik hoop ook op reacties van mensen die bijvoorbeeld wel net de oplossing hebben of een concreet idee Toch dank voor je moeite.
Het heeft te maken met het geluidsformat dat canon gebruikt. iPad ondersteund alleen AAC. Canon gebruikt dat format niet in alle modellen. Volgens mij is er geen oplossing voor. Denk niet dat je het geluid van je camera kunt aanpassen.
  #7  
Oud 01-06-10, 03:33
iTalk iTalk is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psvu2 Bekijk bericht
vraag hoe krijg je de foto's vanaf je iPad lukt dit alleen via verkenner op de pc/mac?
jammer dat je nog steeds geen mappen aan kan maken op je ipad voor de foto's die je ontvangt via mail/screenshot/opslaat.
en waarom kun je geen foto's verwijderen die je geimporteerd hebt via itunes zodat ik niet eest 600 foto's door moet spitten om de leukste uit te zoeken voor op de iPad!

de connector werkt verder perfect en snel alleen usb stick wilt nog niet echt lukken
Foto's kun je alleen verwijderen als je iPad is verbonden met je computer, dan in het iPad deel van iTunes (NB!) verwijderen en vervolgens synchroniseren. Dan blijven ze wel op je computer staan maar niet (allemaal) meer op je iPad.
  #8  
Oud 01-06-10, 08:49
psvu2 psvu2 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 95
Standaard

Dat is dan wel jammer dat je eerst op de pc de foto' 's moet uitzoeken in een andere map zetten en die dan syncen
  #9  
Oud 01-06-10, 10:44
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iTalk Bekijk bericht
Foto's kun je alleen verwijderen als je iPad is verbonden met je computer, dan in het iPad deel van iTunes (NB!) verwijderen en vervolgens synchroniseren. Dan blijven ze wel op je computer staan maar niet (allemaal) meer op je iPad.
Volgens mij lopen er twee topics door elkaar......
  #10  
Oud 02-06-10, 09:40
fanatix fanatix is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Hasselt
Berichten: 11
Standaard

Ik had dit probleem ook met HD filmpjes van meer dan 720p, ge moet in in cydia het prog ifile downloaden, een soort filebrowser. En als je dan naar je filmpjes navigeert spelen ze af op de iPad
  #11  
Oud 02-06-10, 12:07
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fanatix Bekijk bericht
Ik had dit probleem ook met HD filmpjes van meer dan 720p, ge moet in in cydia het prog ifile downloaden, een soort filebrowser. En als je dan naar je filmpjes navigeert spelen ze af op de iPad

De vraagsteller en vele anderen hebben geen Jailbreak toegepast.
  #12  
Oud 05-08-10, 11:25
jaha01 jaha01 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 7
Question Camera connection Kit

Ik krijg de melding 'Accessoire gebruikt teveel stroom' wanneer ik de camera connection Kit rechtstreeks op mijn Nikon-camera aansluit. Wat moet ik met deze melding? Hebben jullie hier ook last van?
  #13  
Oud 05-08-10, 12:07
bas.wevers bas.wevers is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 16
Standaard

Dan vrees ik dat de camera te veel voeding vanuit de usb poort nodig heeft. Deze zelfde melding krijg ik ook als ik er usb speakers op aansluit.
  #14  
Oud 05-08-10, 20:12
Davidgilmour Davidgilmour is offline
• iOS 1.1.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 26
Standaard

Lekker topic, alleen maar verschillende vragen. Vraag aan de TS, jackie, welke canon camera heb je en zijn je filmpjes 480p, 720p of 1080i?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Canon Camera en Connection kit op Ipad Paraic iPad algemeen 18 10-02-12 11:31
Camera connection kit alternatief thomth iPad accessoires en onderdelen 16 03-02-12 10:46
Foto's verwerken met Camera Connection Kit harrys iPad accessoires en onderdelen 21 01-04-11 01:42
Camera Connection Kit en randapparatuur BarB iPad accessoires en onderdelen 15 06-03-11 21:38
camera connection kit waltapple iPad accessoires en onderdelen 35 23-07-10 13:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:14.