iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f126/ipad-accessoires-onderdelen/)
-   -   ipad accessoires (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f126/ipad-accessoires-onderdelen/60866-ipad-accessoires.html)

copyfile 02-06-10 23:13

ipad accessoires
 
Ik heb mijn ipad besteld maar wil nu alvast wat accessoires gaan verzamelen. Ik wil graag de orginele apple hoes, een craddle waarmee ik dus gelijk kan laden/syncen. En een losse stroom lader. Waar zou ik dit soort dingen op dit moment het beste vandaan kunnen halen voor een normale prijs ? Levertijd maakt me niet zoveel uit aangezien ik toch ook nog even op de ipad moet wachten :)

DaMook 03-06-10 00:22

Ik zag vandaag dat ipadplanet.nl een ipad accesoire shop geopend heeft :P . Dus als je deze site een warm hart toedraagt bestel je daar :) (hun eigen woorden :P ).

copyfile 03-06-10 00:29

Ken die site verder niet. Prijzen zijn wel normaal alleen kan je alleen nog maar pre-orderen. Kan je nog nergens (desnoods ebay winkel) al wel echt bestellen ?

nebilem 03-06-10 07:33

Zal vast wel snel komen die accessoires op ipadplanet.

Guest-20190430163756 03-06-10 15:51

Je kan natuurlijk op ebay het 1 en andere proberen te scoren, alleen maakt op dit moment iedereen gebruik van de schaarste en betaal je dus meer dan in de winkel. Als je alles echt van Apple wilt moet je een dagje duitsland en frankrijk gaan, of iemand vinden die dat voor je doet.

pascalbrouwers 03-06-10 18:25

dealextreme = goed maar niet origineel..
ik heb daar al veel besteld voor zowel iphone als ipad.
en kwaliteit is goed.

copyfile 03-06-10 18:54

Wat heb je daar voor de ipad besteld ? Heb namelijk net mijn mandje daar gevuld met wat producten maar nu kan er nog iets bij :)

pascalbrouwers 03-06-10 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door copyfile (Bericht 459605)
Wat heb je daar voor de ipad besteld ? Heb namelijk net mijn mandje daar gevuld met wat producten maar nu kan er nog iets bij :)


een extra stekker voor europa, heb hem nl in ny gekocht.
kost geloof ik 1,89 $
een transparante harde cover kost geloof ik iets van 6,50 $ en een screen protector kost iets van 3,80 $

De cover en screen protector zijn van zeer goede kwaliteit.
Was een beetje bang voor de cover, maar ben er blij mee.
ik houd niet zo van mappen om een ipad of iphone..
De stekker is vandaag op de post gegaan, was tijdelijk uitverkocht.
Samen was het nog voor geen 10 euro samen.

voor de iphone heb ik vorig jaar een houder voor in de auto gekocht, screen protector en cover.

Greetz,
Pascal

DaMook 04-06-10 02:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door copyfile (Bericht 459365)
Ken die site verder niet. Prijzen zijn wel normaal alleen kan je alleen nog maar pre-orderen. Kan je nog nergens (desnoods ebay winkel) al wel echt bestellen ?

Je zit nu op het forum van die site ;) . Iphoneclub, ipadplanet, androidplanet is allemaal van dezelfde beheerders :) .

copyfile 04-06-10 17:35

Heeft iemand enig idee waar ik ergens op korte termijn een screen protector kan kopen? Heb er wel eentje besteld bij dealextreme maar had niet verwacht dat ik mijn ipad maandag al krijg, en zou toch graag gelijk een screenprotector erop doen, dan maar twee in voorraad :)

ButcherJF 04-06-10 18:42

Bij de meeste Apple-shops hebben ze al het een en ander op voorraad.
Ik zou me trouwens drukker maken om de zij- en achterkant dan om het scherm. Het scherm is dan wel vette-vinger-, maar niet erg krasgevoelig. De zij- en achterkant zijn van aluminium, schuif je iPad op een hard oppervlak van je af en de eerste sporen zijn zichtbaar.

copyfile 06-06-10 17:25

Ik heb zojuist een switcheasy Nude for ipad gehaald zodat ik hem morgen gelijk kan beschermen. Nu zit er een screen protector bij. Alleen wat is de kant die je op de ipad moet doen en welke kant gooi je weg ? kant 1 heet "Protective film" Kant 2 heet Adhesive side" Volgens mij is kant 1 dan toch die op de ipad moet ?

Maurice013 06-06-10 20:47

Eerst 1 er af halen (of gedeeltelijk) en als hij er helemaal op zit dan 2 er af halen.
Heb jij er morgen dan al 1? :cool:

copyfile 06-06-10 21:36

Citaat:

Status: In transit - Op tijdVastgestelde afleveringsdatum: 07/06/2010
Zit de screen protector dan eigenlijk tussen deze 2 in ? Ik ging/ga ervan uit dat 1 van deze twee toch al de daadwerkelijke screenprotector is ?!

Maurice013 06-06-10 22:40

De screenprotector zit er tussen. Nu is de screenprotector aan 2 kanten protect :D.
Dus eerst 1 er af halen, dan plakken, als hij goed zit 2 er af halen, en dan zit er een flinterdunne screenprotector op je mooie iPad!!
Maar Hoe kan het dat je er morgen al 1tje hebt?

copyfile 06-06-10 22:53

Thanks ! Geen idee waarom ik hem morgen al heb, geluk denk ik :) Heb hem besteld bij Gravis afgelopen Woensdag.

Maurice013 07-06-10 12:04

Welk type heb je besteld?
En waar had je hem besteld? (welk filiaal? of internet shop?)
Gereserveerd of echt besteld?

copyfile 07-06-10 12:07

32gb 3G
Gravis internet shop
Echt besteld en wordt vandaag geleverd :)

Maurice013 07-06-10 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door copyfile (Bericht 460607)
32gb 3G
Gravis internet shop
Echt besteld en wordt vandaag geleverd :)

Ik hoor wel wanner je hem hebt ontvangen ;)

copyfile 07-06-10 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice013 (Bericht 460673)
Ik hoor wel wanner je hem hebt ontvangen ;)

Half uurtje geleden :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:06.