//

iPad Camera Connection Kit

iPad Camera Connection Kit discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg me af of ik gewoon via apple.com een camera connection kit kan bestellen en via myus laten verschepen naar nl ? Ik begreep ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 16-07-10, 22:40
copyfile copyfile is offline
• iOS 4.2.1
• 3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 112
Standaard

Ik vroeg me af of ik gewoon via apple.com een camera connection kit kan bestellen en via myus laten verschepen naar nl ? Ik begreep dat het op deze manier met b.v. de ipad niet kon, dat deze geannuleerd werden. Maar kan het dus wel met deze accessoire ?
__________________
Ipod Touch 2G 8gb | Ipad 32gb Wi-Fi+3G | Macbook Pro Mid-2010 | Iphone 4 16GB
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 16-07-10, 23:10
Giftsplaza Giftsplaza is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
vroeg me af of ik gewoon via apple.com een camera connection kit kan bestellen
Dat is wel mogelijk, sterker nog je kan in Nederland voor 34 Euro ex bij Expansys bestellen, maar net als Apple Store UK en US een levertijd van 6 tot 8 weken. Ze zijn gewoon niet te verkrijgen. Overigens heeft Expansys mij aan het lijntje gehouden met een levertijd van 5 dagen. Dit werd steeds later. We zijn nu een maand verder en heb vandaag de order geannuleerd. Slechte zaak :-(

Op Ebay en Marktplaats betaal je tussen de 80 en 100 Euro en dat gaat met iets te ver. Begrijp niet dat Apple hier geen prioriteit van maakt, het is vakantietijd en er worden veel foto's gemaakt. In China worden clonen van dit product gemaakt zie ze alleen niet op de Europese markt. Zou daar best genoegen mee nemen als ze doen waar je ze voor nodig hebt.
  #23  
Oud 17-07-10, 00:13
pagr pagr is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cgovaard Bekijk bericht
Ik ben hem kwijt...

Er zijn toch nog mensen die doen wat ze zeggen... Ik hoop dat pagr er veel plezier van heeft...
Bedankt! Net al getest. Inderdaad niet met alle flexibiliteit maar wel functioneel om foto's over te zetten tijdens vakantie voor backup, selectie of als fotolijst.
Ik las net op een site dat het nog mogelijk is om andere USB apparaten aan te sluiten zoals toetsenbord en zelfs een printer. Ben benieuwd hoelang dit nog ondersteund wordt.
  #24  
Oud 17-07-10, 00:25
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard

Hi Pagr, ben jij (of een naaste) toevallig in het bezit van een (panasonic) hd videocamera? En zou jij dan willen proberen of je er files vanaf kunt halen en op je ipad kunt zetten. Bekijken is nog niet eens zo belangrijk maar zou het fijn vinden hier eens een positieve reactie op te krijgen.
Alvast bedankt voor de moeite!
  #25  
Oud 18-07-10, 01:52
pagr pagr is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macleentje Bekijk bericht
Hi Pagr, ben jij (of een naaste) toevallig in het bezit van een (panasonic) hd videocamera? En zou jij dan willen proberen of je er files vanaf kunt halen en op je ipad kunt zetten. Bekijken is nog niet eens zo belangrijk maar zou het fijn vinden hier eens een positieve reactie op te krijgen.
Alvast bedankt voor de moeite!
Hi Macleentje, helaas heb ik nog een DV videocamera die ik via firewire moet uitlezen. Met die Sony kan ik ook foto's maken en opslaan op een memory stick duo pro: foto's uitlezen via USB lukt!
  #26  
Oud 24-07-10, 10:26
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Weet iemand of je met die kit ook je iphone kan aansluiten om foto's op je ipad te zetten?
  #27  
Oud 24-07-10, 11:04
JPDeckers JPDeckers is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rockywoman Bekijk bericht
Weet iemand of je met die kit ook je iphone kan aansluiten om foto's op je ipad te zetten?
Ja, dat werkt. 3GS werkt direct, bij Nexus One geeft hij aan dat 'device consumes too much power', maar daar kan de SD kaart weer voor worden gebruikt.
  #28  
Oud 24-07-10, 11:11
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JPDeckers Bekijk bericht
Ja, dat werkt. 3GS werkt direct, bij Nexus One geeft hij aan dat 'device consumes too much power', maar daar kan de SD kaart weer voor worden gebruikt.
Thanks. Was namelijk al aan het stunten geweest om via bleutooth mijn foto's vanaf iphone naar ipad te sturen, maar dat werkt dus niet helaas.
  #29  
Oud 24-07-10, 11:19
dirkiedarkie dirkiedarkie is offline
• iOS 6.1.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 15
Standaard

gebruik photoshare, daarmee kunnen de foto's van iphone naar ipad via bluetooth
  #30  
Oud 24-07-10, 14:28
gebakkenzucht gebakkenzucht is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Zwolle
Berichten: 12
Standaard

Ik ben momenteel in de USA maar hier is ook alles uitverkocht
  #31  
Oud 25-07-10, 09:56
Serena Serena is offline
• iOS 11.0 beta
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 106
Standaard

Helaas, gisteren een vriend op pad gestuurd in NY en ook daar zijn ze uitverkocht...
  #32  
Oud 26-07-10, 10:18
netniet netniet is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 46
Standaard

Ik had er vorige week eentje besteld via ebay.com, 45$ en gratis binnen de US laten versturen naar mijn nicht. En zij neemt hem vandaag mee naar Nederland. Via een omweg alsnog eentje weten te krijgen.
  #33  
Oud 26-07-10, 10:22
JPDeckers JPDeckers is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 20
Standaard

eBay blijft inderdaad de way to go, zie er voldoende staan voor 50 - 60 EUR bezorgd: ipad camera connection, Computers op eBay. Producten tegen lage prijzen op eBay.nl
Hoe graag wil je het hebben...
  #34  
Oud 26-07-10, 10:46
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard

Ik heb er ook maar eentje via ebay besteld.. totaal 45 euro.
  #35  
Oud 26-07-10, 15:00
GizMoby GizMoby is offline
• iOS 4.1
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 9
Standaard

Ik heb een aantal jaren geleden een Camera Connector gekocht voor de ipod 5th gen. Aangezien dit een 30 pins aansluiting heeft dacht ik dat deze ook wel zou werken i.c.m. een ipad.

Niet dus..... krijg een foutmelding.

Iemand enig idee of dit wel werkend te maken is?
  #36  
Oud 26-07-10, 15:53
gebakkenzucht gebakkenzucht is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Zwolle
Berichten: 12
Standaard

Ben maar voor de tweede keer naar de Apple store gegaan hier in syracuse , ze hadden er een stuk of 10 op voorraad dus heb er maar 3 meegenomen!
  #37  
Oud 27-07-10, 17:33
dirkkk dirkkk is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Wageningen
Berichten: 21
Standaard iPad als image tank?!?

Heb mijn iPad tijdens mijn vakantie als image tank gebruikt (mbv camera kit) Heb thuis een Mac Book Pro. Krijg het niet voor elkaar om met iTunes de foto's van mijn iPad naar mn Mac te krijgen Iemand de oplossing?
  #38  
Oud 27-07-10, 17:42
netniet netniet is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirkkk Bekijk bericht
Heb mijn iPad tijdens mijn vakantie als image tank gebruikt (mbv camera kit) Heb thuis een Mac Book Pro. Krijg het niet voor elkaar om met iTunes de foto's van mijn iPad naar mn Mac te krijgen Iemand de oplossing?
Voor het importeren van de foto's moet je Photo gebruiken om ze op je Macbook te zetten. Normaal zou Photo geactiveerd moeten worden als je je iPad aan de Macbook hangt.
  #39  
Oud 27-07-10, 17:52
dirkkk dirkkk is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Wageningen
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door netniet Bekijk bericht
Voor het importeren van de foto's moet je Photo gebruiken om ze op je Macbook te zetten. Normaal zou Photo geactiveerd moeten worden als je je iPad aan de Macbook hangt.
Helaas is in zowel iPhoto en Aperture geen iPad te vinden! Iets in de systeem instellingen?
  #40  
Oud 27-07-10, 18:03
Serena Serena is offline
• iOS 11.0 beta
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 106
Standaard

Ik ben ook van plan om deze kit aan te schaffen. Ik heb echter een Windows PC (Don't ask!). Is het hiermee ook mogelijk om naderhand de foto's op de pc te zetten?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipad 2 video via camera connection kit peterpijpelink iPad accessoires en onderdelen 12 14-06-12 23:46
Canon Camera en Connection kit op Ipad Paraic iPad algemeen 18 10-02-12 12:31
ipad camera connection kit video didelf iPad accessoires en onderdelen 1 30-01-11 11:58
Apple iPad Camera Connection Kit i.c.m. hd niels323f iPad accessoires en onderdelen 1 15-11-10 00:44
URGENT: iPad Camera Connection Kit gezocht! Graf Zum Kotzen iPad accessoires en onderdelen 2 09-07-10 09:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:55.