iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f126/ipad-accessoires-onderdelen/)
-   -   camera connection kit (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f126/ipad-accessoires-onderdelen/64762-camera-connection-kit.html)

waltapple 18-07-10 22:17

camera connection kit
 
ik vroeg me af of je via de usb aansluiting van de kit een USB toetsenbord kan aansluiten enzo ?? of via de jailbreak ??

Rene3g 19-07-10 11:26

Nee, dit is niet mogelijk, volgens mij heeft de camera connection kit ook alleen maar een usb om hem aan te sluiten op de ipad, en aan de andere kant een sd kaart reader. Je kan wel een bluetooth toetsenbord aan sluiten op de ipad.

francebramie 19-07-10 11:53

Als je op Youtube kijkt dan kan het wel... Hij geeft een foutmelding, maar als je die negeert, dan werkt het gewoon. Je hebt niet een een jailbreak nodig!
YouTube - Apple iPad: Connecting an Apple USB Keyboard

Rene3g 19-07-10 12:28

Dan heb ik het verkeerd begrepen!

waltapple 19-07-10 12:34

ja ik had dat filmpje gezien! alleen heb ik geen apple toetsenbord :( dus ik hoop dat het ook kan met een ms keyboard ofzo !

francebramie 19-07-10 13:34

Ik heb gezien dat het met alle USB keyboards kan!

Styreta 19-07-10 14:33

met iFile kun je zelfs bij USB flash drives komen en gewoon alles wat daarop staat afspelen.

Ik heb dus een 16GB iPad vol met Muziek, Fotos en Apps en als ik een filmpje wil kijken gooi ik die gewoon op mijn USB stickie van 32 GB.

Overigens koop je met de 200 euro die je bespaart bij het kopen van een 16 gb ipad ipv een 64 gb ipad veeeel meer geheugen in de vorm van stickies dan in de 48 GB die je intern krijgt.

francebramie 19-07-10 14:59

Maar om het op de iPad te zetten werkt wel veel makkelijker... Ik moet alleen nog zo'n Camera connection kit kopen, wat wel even kan duren!

waltapple 19-07-10 17:01

dat is wel vet! dan kan ik zometeen mij harde schijf van 320 gb aan mijn ipad doen! en ik ga toch al een 32 gb iPad kopen dus zometeen heb ik een iPad 352 gb xD

Rene3g 19-07-10 17:19

Jaa in de store zijn ze uitverkocht. Op ebay staan er genoeg voor een te dure prijs. Heb me maar in de ipadplanet store ingechreven dat ik een berichtje krijg wanneer ze hem binnen hebben.




Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door francebramie (Bericht 492793)
Maar om het op de iPad te zetten werkt wel veel makkelijker... Ik moet alleen nog zo'n Camera connection kit kopen, wat wel even kan duren!


copyfile 21-07-10 19:12

Iemand enig idee of vrijdag ook de camera connection kit naar nederland komt ? Heb al een ipad maar zoek nog zo'n kit :)

waltapple 21-07-10 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door copyfile (Bericht 495232)
Iemand enig idee of vrijdag ook de camera connection kit naar nederland komt ? Heb al een ipad maar zoek nog zo'n kit :)

ja bij de ICenter leidschendam zeiden ze dat alles komt, alle iPads alle accecoires dus ook de connector!

waltapple 21-07-10 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door copyfile (Bericht 495232)
Iemand enig idee of vrijdag ook de camera connection kit naar nederland komt ? Heb al een ipad maar zoek nog zo'n kit :)

ja bij de ICenter leidschendam zeiden ze dat alles komt, alle iPads alle accecoires dus ook de connector!

waltapple 21-07-10 19:47

sorry voor het 2 keer versturen! wist nog niet of die verstuurd was :o:rolleyes:

copyfile 21-07-10 19:52

Mooi ga ik vrijdag gelijk even kijken, bedankt !
Ik kan bij ifactors in breda of mediamarkt kijken. Krijgt de mediamarkt met een apple store vrijdag ook de ipads? Zag vandaag dat ze al wel hoesjes en screenprotectors hadden :)

Kinsum 22-07-10 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door waltapple (Bericht 495239)
ja bij de ICenter leidschendam zeiden ze dat alles komt, alle iPads alle accecoires dus ook de connector!

nope. connection kit word (nog) niet geleverd in europa deze week

copyfile 22-07-10 14:10

Dat is jammer, weet je het zeker ? En wanneer zou hij dan wel komen ?

francebramie 22-07-10 14:12

Hij is nergens beschikbaar, niet in de online store... Dus lijkt me sterk dat ze in Nederland komen morgen!

Kinsum 22-07-10 14:13

Weet niemand! Werk zelf bij mm en dat kwam niet binnen rest wel :-) alleen originele case is ook beperkt

Zit ook op de kit te wachten

copyfile 22-07-10 14:14

Zou hij vanaf morgen wel in de online apple store te krijgen zijn, zij het met levertijd ? Want dan bestel ik hem gewoon daar en wacht maar af :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:57.